עכשיו זה רשמי: איחוד התכנית "חברים" יוצא לדרך

במסגרת חגיגות 25 השנה לסדרה "חברים", ששת כוכביה ושני יוצריה יצלמו איחוד לא מתוסרט לספיישל ב-HBO Max, שיהיה זמין בחודש מאי. כל אחד מהם צפוי להרוויח 3-2.5 מיליון דולר

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/02/20 21:44 כז בשבט התשפ

עכשיו זה רשמי: איחוד התכנית "חברים" יוצא לדרך
"חברים", צילום: shutterstock

עכשיו זה רשמי: בהמשך לחגיגות 25 השנה לסדרה "חברים", ששת הכוכבים המרכזיים שלה ויוצריה סיכמו סופית את עסקת האיחוד הלא מתוסרט לספיישל ב- HBO Max. האיחוד, ביחד עם כל קטלוג הפרקים של "חברים", יהיו זמינים בחודש מאי, כששירות HBO Max יושק רשמית.

יש לציין כי לא מדובר בפרק נוסף של "חברים", אלא בתכנית בלתי מתוסרטת, שבה ישתתפו ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס, ליסה קודרו, מאט לה-בלנק, מת'יו פרי ודיוויד שווימר. עם זאת, גם יוצרי הסיטקום המיתולוגי של NBC יהיו מעורבים בהפקה, והפרק יצולם באולפן של האחים וורנר בברבנק שבו צולמה גם הסדרה עצמה.

כל אחד מכוכבי התכנית צפוי להרוויח בין 3-2.5 מיליון דולר עבור הפרק המיוחד - יותר מפי שניים משקיבלו עבור כל פרק בימי השיא של הסדרה. הספיישל יצולם באולפן שבו צולמה הסדרה המקורית, נכון לעכשיו טרם נקבע תאריך סופי להשקה, וברשת האמריקאית צפויים להכריז עליו במהלך חודש מאי.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן