ישלשלו סכום עתק: הסדרה "חברים" חוזרת לפרק ספיישל מסקרן

חרושת השמועות מגיעה לסיומה: ג'ניפר אניסטון, מת'יו פרי וכוכבי הקאסט הנוספים יתאחדו יחדיו לפרק ספיישל מיוחד של הסדרה האהובה, ויכניסו לכיסם 3-4 מיליון דולר

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/02/20 08:25 טו בשבט התשפ

ישלשלו סכום עתק: הסדרה "חברים" חוזרת לפרק ספיישל מסקרן
ג'ניפר אניסטון. סכום מכובד, צילום: shutterstock

הסדרה האהובה והמוכר "חברים" האמריקנית, חוזרת למסך לפרק ספיישל מיוחד, והשחקנים הזכורים שיקחו בה חלק ישלשלו סכום נכבד של כסף לכיס. על פי הפרסומים השונים, כל אחד מכוכבי הסדרה המוצלחת שירדה מהמסכים, יקבל כ בין 3 ל-4 מיליון דולרים עבור פרק הספיישל. הסכום מקבל משמעות גדולה אף יותר, כאשר מסתמן כי הפרק יהיה בעיקר שיחה בין השחקנים, ולא פרק קלאסי עם סצנות קומיות מצחיקות אליהן הורגלנו.

נזכיר, כי לפני ימים ספורים, כוכב הסדרה מת'יו פרי הספיק לצייץ  "חדשות גדולות בדרך..", במה שהחל את חרושת השמועות בטוויטר. רק לצורך השוואה כלכלית נאמר כי בעונותיה האחרונות של הסדרה, הרוויחו כוכביה כמיליון דולר עבור כל פרק בהשתתפותם - כך שגם ביחס לסכומים שהכניסו החברים בשיא תהילתם, הסכום הנוכחי יהיה גבוה במיוחד. 

כל שנותר לנו הוא לצפות לרגע בו חברת ההפקה האמריקנית HBO תקרין בפעם האחרונה בהחלט (אלא אם כן ספיישלים נוספים על הפרק) את פרי, ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס, מאט לה בלנק, ליסה קודרו ודיוויד שווימר יחדיו.