אילה חסון מרוצה: "התנצל במקום שבו הפיץ את השקר"

לאחר שהגיעו להסדר, נאלץ העיתונאי וחבר הכנסת לשעבר מיקי רוזנטל להתנצל בשידור חי על הטענות שהשמיע כלפי בן זוגה של העיתונאית אילה חסון וכך קרה. רוזנטל התארח בתוכניתו של רביב דרוקר ואמר: "הדברים האלה אינם אמת ואני מתנצל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/05/24 11:05 יט באייר התשפד

אילה חסון מרוצה: "התנצל במקום שבו הפיץ את השקר"
אילה חסון, התנצלות בשידור חי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

העיתונאית איילה חסון פרסמה אתמול (א') כי התביעה שהגישו היא ובן זוגה שי נשר נגד העיתונאי וחבר הכנסת לשעבר, מיקי רוזנטל, הגיעה לסיומה בהסדר שקבע כי רוזנטל יתנצל על הדברים וישלם פיצויים לבני הזוג. חסון עצמה כתבה ברשת X: "מיקי רוזנטל התנצל במקום שבו הפיץ את השקר".

"שי נשר לא גנב ממני כספים ולא נפסק כך"

כפי שסוכם, כך גם קרה. רוזנטל התארח בתוכניתו של רביב דרוקר "זמן מלחמה" שם התנצל בשידור חי על ההאשמות כלפי נשר ואמר: "לפני שנה פרסמתי כי שי נשר גנב ממני כספים וכי כך נפסק בהליך בוררות. הדברים האלה אינם אמת ואני מתנצל בפני שי נשר שאמרתי ופירסמתי אותם. שי נשר לא גנב ממני כספים ולא נפסק כך". את הדברים גם צייץ ברשת X כפי שהתחייב בהסכם.

אתמול כזכור, שיתפה חסון ברשת כי הגיעו לסיכום מול רוזנטל והוסיפה כי "מיקי רוזנטל יתנצל בפני שי נשר, בעלי על שקרים שאמר עליו בטלביזיה וברשת". הפרשה החלה כאשר רוזנטל הטיח האשמות קשות כלפי נשר, בן זוגה של חסון במהלך תוכנית אחרת בה השתתף.

מיקי רוזנטל

מיקי רוזנטל, התנצל ושילם צילום: פלאש 90. הדס פרוש

האמירה שהחלה את הסאגה המשפטית

בתוכנית ובהמשך גם בציוץ ברשת X אמר רוזנטל: "שי נשר, בעלה של חסון, ואני היינו שותפים בתכנית טלוויזיה ששודרה בקשת. הוא ניהל את החשבונות וגנב מהקופה המשותפת 200 אלף שקל. תפסתי אותו ואירית אמבר, המפיקה דאז של קשת מונתה כבוררת. אמבר קבעה ששי נשר צריך להחזיר לי 200 ש"ח. נשר סירב. מהכסף שנטל נשר שלא כדין נהנתה גם רעייתו. מסקנה: איילה חסון היא גנבת". על הדברים האלה נאלץ להתנצל בשידור.