מגי טביבי קמה ממקומה בשידור חי: "אני רוצה לחרוג מהנהלים"

רגע מרגש נרשם במהדורת החדשות של ערוץ 14 כאשר אמה של התצפיתנית החטופה קרינה ארייב נשנקה בשידור והמגישה קמה לחבקה | אחותה של קרינה במילים מצמררות: "מתפללת לאחדות בינינו ולזמנים טובים יותר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/05/24 23:08 יד באייר התשפד

מגי טביבי קמה ממקומה בשידור חי: "אני רוצה לחרוג מהנהלים"
מגי טביבי, צילום: סטודיו תומאס תומר שלום

יום קשה מאוד עבר על מדינת ישראל עם היוודע דבר נפילתם של שלושת לוחמי צה"ל ופרסום הסרטון התצפיתניות החטופות. בדרך כלל, גם בימים שכאלה, מהדורות החדשות נוהגות על פי כללי הטקס, אלא שמגישת מהדורת החדשות של ערוץ 14, מגי טביבי, החליטה לשבור את הקוד לאחר ראיון כואב אם אמה של החטופה קרינה ארייב.

"אמא בוכה כי היא דואגת לנו תמיד"

האם החלה לדבר אך בעודה עוצרת את הדמעות התקשתה להמשיך, מי שדיברה במקומה הייתה האחות שבמילים מצמררות פנתה לאחותה: "שלא תדאג שאמא בוכה, אני פה כדי לשמור עליהם, אז שלא תישבר מזה ושתמשיך להיות חזקה כל הזמן הזה כי את יודעת שאמא בוכה כי היא דואגת לנו תמיד".

מגי טביבי ניגשת לאמה של החטופה קרינה ארייב

מגי טביבי ניגשת לאמה של החטופה קרינה ארייב, צילום: צילום מסך, ערוץ 14

עוד היא הוסיפה ואמרה: "אני רוצה לסיים בתפילה לכל החיילים שלנו שנלחמים, לכל העם שאיתנו, שאנחנו מתפללים לשובם לשלום של כל החטופים, של כל החיילים, לשקט בצפון ובדרום ובאמת לאחדות בינינו ולזמנים טובים יותר".

ואז מגי טביבי התרוממה ממקומה וניגשה לחבק את האם

בשלב זה התרוממה טביבי ממקומה, חיבקה את האם ואמרה: "אנחנו צריכים נשימה עמוקה אחרי הדבר הזה ואני בכל זאת רוצה לחרוג מהנהלים והפרוטוקול ולחבק אותך ולאחל לכולם בריאות ושיבה הביתה. אלו מעברים שגם בערב הזה הם מאוד קשים".