"Suits LA": כל מה שאתם צריכים לדעת על הספין אוף לסדרה בכיכובה של מייגן מרקל

הסדרה "Suits" בכיכובה של בת המלוכה שודרה במשך תשע עונות מוצלחות, וכעת חוזרת לספין-אוף בלוס אנג'לס עם דמויות חדשות לגמרי | כל הפרטים

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/05/24 12:30 יא באייר התשפד

"Suits LA": כל מה שאתם צריכים לדעת על הספין אוף לסדרה בכיכובה של מייגן מרקל
מייגן מרקל, צילום: FiledIMAGE,Shutterstock

הסדרה "Suits" (חליפות) בכיכובם של פטריק ג'יי אדמס ובת המלוכה מייגן מרקל שודרה במשך תשע עונות מוצלחות והגיעה גם לנטפליקס. העונה האחרונה הסתיימה בסוף 2019, לפני כמעט חמש שנים, וכעת עובדים על סדרת ספין-אוף בשם "Suits LA". סדרת הספין-אוף תתרחש בלוס אנג'לס ותכלול דמויות חדשות לגמרי.

כל הפרטים על סדרת הספין-אוף ל"Suits"

התכנית תעקוב הפעם אחרי טד בלאק, תובע פדרלי לשעבר מניו יורק, שהמציא את עצמו מחדש כמייצג את הלקוחות החזקים ביותר בלוס אנג'לס. המשרד שלו נמצא בנקודת משבר, וכדי לשרוד הוא חייב לאמץ תפקיד שמילא בבוז כל הקריירה שלו. טד מוקף בקבוצה מדהימה של דמויות שבוחנות את הנאמנות שלהן לטד ואחת לשנייה. מי שיגלם את דמותו של טד הוא סטיבן אמל, כוכב "החץ".

אל אמל יצטרפו גם כוכב "המתים המהלכים" ג'וש מקדרמיט, לקס סקוט דייוויס, טרוי ווינבוש, אליס לי ובריאן גרינברג. למרות שהתוכנית כוללת דמויות חדשות לגמרי, היא תתרחש באותו יקום כמו התוכנית המקורית, כך שייתכן שדמויות מהסדרה המקורית יופיעו גם כאן. למרות שאין הודעה רשמית, אדמס ציין בעבר שהוא וחבריו לסדרה ישמחו לחזור לדמויות שגילמו.