לראשונה מאז הטבח: סדרת דרמה ראשונה על אירועי הנובה

סדרת דרמה חדשה של כאן 11 לרגל יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל עוקבת אחרי רונה שאחותה הגדולה נרצחה בפסטיבל נובה ב- 7 באוקטובר, ומאז היא כועסת, מרחיקה עצמה מהוריה ומחבריה, ומסרבת לעזרה

חדשות כיפה חיים גרבי, חדשות כיפה 07/05/24 14:50 כט בניסן התשפד

לראשונה מאז הטבח: סדרת דרמה ראשונה על אירועי הנובה
סדרת הדרמה החדשה, צילום: כאן 11

לרגל אירועי יום הזיכרון כאן חינוכית מעלה מיני סדרת דרמה חדשה, שעוסקת שאירועי השבעה באוקטובר, בשכול ובכאב. "הדברים שהלכו לאיבוד" - כוללת 3 פרקים ועוקבת אחרי רונה, שיום הזיכרון השנה יהיה קשה במיוחד עבורה. רונה היא נערה מתבודדת וצינית, שאחותה הגדולה נרצחה בפסטיבל נובה ב- 7 באוקטובר, ב"שבת השחורה". היא כועסת, מרחיקה עצמה מהוריה ומחבריה, ומסרבת לעזרה. האבל שלה טרי, בוער. אך אז, בהכנות לטקס יום הזיכרון בבית ספרה, היא פוגשת את אורן, שאביו הקצין נפל כשהיה ילד קטן.

רונה ואורן לא מסתדרים אבל רכזת אחת גורמת להם להתאחד

מהרגע הראשון רונה לא מסתדרת עם אורן, שמנסה תמיד לעשות בדיוק את מה שמצפים ממנו. הם לא סובלים זה את זו, אבל כששניהם מתעמתים עם אסתי (ריטה שוקרון), הרכזת שמנהלת את הטקס, הם נדחקים לקצה. השניים מחליטים לשתף פעולה בתוכנית קיצונית שתצא לפועל בזמן טקס יום הזיכרון עצמו.

רונה ואורן מוצאים את עצמם במלחמה זה מול זו אל מול האובדן והזיכרון

התוכנית הסודית מחברת בין רונה ואורן. הם מכירים, נפתחים ומייצרים לעצמם שפה והומור משותף. רונה פתאום מרגישה שאולי יש מישהו שבאמת מבין אותה. ואורן מרגיש בפעם הראשונה שיש פה מישהי שאיתה הוא יכול להיות אמיתי. אבל כשרגע האמת מתקרב, הקשר שלהם עומד במבחן וכל הדברים היפים שחלקו זה עם זו הופכים לנשק כואב. רונה ואורן מוצאים את עצמם במלחמה זה מול זו, במהלכה יצטרכו להתעמת עם האובדן שלהם, הזיכרון, האמונות וכל הדברים שהלכו לאיבוד.

בסדרה משתתפים: אחינועם מויאל, ברק שמואל דרקסל, ריטה שוקרון ועוד

בסדרה משתתפים: אחינועם מויאל, ברק שמואל דרקסל, ריטה שוקרון, אוהד קנולר, מיכל ינאי, שירי נדב נאור, גל אמיתי, יעל קרפלוב, אנה סטפני ורבים נוספים. הסדרה תשודר ב-7, 8 ו-9 במאי, שלישי עד חמישי, בשעה 17:00 וביום הזיכרון ב- כאן חינוכית וב- כאן BOX. יוצרים: עדן גוריון ויאיר פרי | במאי: רומן שומונוב (כל עוד בלבב) | חברת ההפקה: סטודיו ענני.