הפסד כפול לערוץ 14: מגי טביבי התרסקה

ערב מאכזב לערוץ 14 אחרי הפסד כפול גם בחדשות וגם בפריים טיים: מהדורת החדשות של מגי טביבי התרסקה למקום השלישי עם 5.5% רייטינג בלבד וינון מגל לא הצליח לעקוף את הספיישל של "בואו לאכול איתי" | כל הנתונים

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/04/24 11:34 יד בניסן התשפד

הפסד כפול לערוץ 14: מגי טביבי התרסקה
מגי טביבי, צילום: סטודיו תומאס תומר שלום

מגי טביבי פרצה לחיינו בשנת 2018, בעונה התשיעית של "האח הגדול". מאז הספיקה להפוך למגישת המהדורה המרכזית בערוץ 14 וכיום היא אחת המגישות הבולטות והמזוהות עם הערוץ. אמש (א') ספגה טביבי הפסד צורב כאשר הגיעה למקום השלישי בלבד, אחרי ערוץ 13, עם 5.5% בלבד. לטובת טביבי נאמר שהפער מול ערוץ 13 שדחק אותה למקום השלישי עמד על 0.1% בלבד, עם כמעט שיוויון בין שני הערוצים.

קרן מרציאנו החליפה את יונית לוי וגרפה 14%

מי שתפסה את ראשית הטבלה היא המגישה קרן מרציאנו שהשיגה 14%, נתון דומה לזה שהביאה מגישת חדשות סוף השבוע, דנה וייס. במקום האחרון מצא את עצמו שוב כאן 11 שבאופן כמעט קבוע לא מצליח לחצות את רף ה-5% בקטגרויית החדשות ואמש מצא את עצמו סמוך לרף ה-4% עם תוצאה של 4.1% בלבד.

בואו לאכול חזרה לספיישל מיוחד וניצחה בגדול

בקטגוריית הפריים טיים, הפטריוטים של ינון מגל התחזקה בכמעט אחוז ממהדורת מוצ"ש לאחר שהשיגה 7.6% אך בכל זאת נדחקה למקום השלישי לטובת הספיישל של "בואו לאכול איתי". תוכנית האירוח-בישול האהובה חזרה לפרק מיוחד לכבוד פסח וגרפה את המקום השני עם 8.3%, ואילו מכונת הכסף של ערוץ 12 השיגה 10.8% עם יתרון של 2.5% בלבד מכאן 11. בערוץ 13 שידרו את "בחזרה מעזה" סרטה הדוקומנטרי של לירון ויצמן שהשיג 5% והותיר אותם במקום האחרון.