שלום אסייג נפרד: "הפכה לחלק בלתי נפרד מהחיים שלי בעשור האחרון"

יוצר "שנות ה-80" נפרד מהסדרה שליוותה אותו במשך עשור, כשהפכה בהמשך ל"שנות ה-90", והגיעה לסיומה: "אפילו אנחנו לא חשבנו שהסדרה הזו תרוץ כל כך הרבה שנים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/04/24 08:52 ז בניסן התשפד

שלום אסייג נפרד: "הפכה לחלק בלתי נפרד מהחיים שלי בעשור האחרון"
שלום אסייג, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"שנות ה-90", סדרת ההמשך של "שנות ה-80", הגיעה אתמול (א') לסיומה עם פרק אחרון ששודר ברשת 13. שלום אסייג, יוצר הסדרה המקורית, נפרד מהתכנית בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו. "אי שם בשנת 2011 חתמתי על הסכם טאלנט ברשת, במסגרתו התחייבתי לספק להם דרמה קומית", כתב, "יחד עם אחי מני יצרנו את 'שנות ה-80' ואפילו אנחנו לא חשבנו שהסדרה הזו תרוץ כל כך הרבה שנים, תגיע כמעט לכל בית בישראל ותייצר באזז כל כך מטורף".

שלום אסייג: לא חשבנו שהסדרה הזו תרוץ כל כך הרבה שנים

אסייג המשיך ושיתף: "הסדרה הזו הפכה לחלק בלתי נפרד מהחיים שלי בעשור האחרון, ועכשיו אחרי 123 פרקים, ורגע לפני פרק הסיום שישודר הערב, הגיע הזמן להיפרד ולהגיד תודה". אסייג הודה למני אחיו השותף וגם לבנו דניאל שהיה התסריטאי של סדרת ההמשך. באותה הזדמנות הודה גם לאחיינים שעזרו בתסריט, לעורך, לבמאים, למפיק ולצוות השחקנים "המוכשר עד כדי שיגעון".

יוצר הסדרה לא שכח גם את הערוץ וצופיו: "לרשת 13 על האמון והתמיכה. תודה לכם קהל יקר ואהוב, על הפירגון והאהבה האינסופית שלכם. ותודה לקב"ה שנתן לנו את הכוח, הכישרון והיכולת. אני שמח להיפרד כשאתם שואלים למה, ולא אומרים תודה לאל. אנחנו אמנם נפרדים הערב, אבל לא סופית. יש עוד פרק מיוחד ליום העצמאות שמחכה על המדף, ובימים אלה אנו כותבים את סרט ההמשך להילולה".