"עובדה" סיימה עונה ושברה שיא של 7 שנים

תוכנית התחקירים "עובדה" הגיעה לסיומה אמש, ועל אף שאחוזי הרייטינג של הפרק האחרון לא היו גבוהים במיוחד, ממוצע העונה שבר שיא עצמי של שבע שנים

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/04/24 12:29 ד בניסן התשפד

"עובדה" סיימה עונה ושברה שיא של 7 שנים
אילנה דיין, שברה שיא, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

אחת התוכניות המוערכות ביותר בישראל, היא תוכנית התחקירים של אילנה דיין - עובדה. שבוע וחצי בלבד לאחר ה-7 באוקטובר פתחה התוכנית עונה חדשה וקשה במיוחד במהלכה ראיינה חטופים, לוחמים, שורדי הטבח ועוד. וכך, לאט לאט, שפכה התוכנית אור על היום הקשה בתולדות מדינת ישראל. העונה הגיעה לסיומה אמש (ה'), וממוצע הרייטינג שאספה במהלך העונה שבר שיא והפך אותה לעונה הנצפית ביותר מאז פיצול ערוץ 2.

כאן בקושי עוקפת את 13

אמנם פרק הסיום של עובדה אמש רשם 15.8% בלבד, אך הממוצע של כל העונה עומד על 17.3%, ושובר שיא של 7 שנים. במקביל לעובדה, שודרה התוכנית הפטריוטים שקיבלה 8% רייטינג. אחריה בטבלה נמצאת סדרת הריאליטי "פקין אקספרס" של 13 עם 6.2% רייטינג, ובמקום האחרון זהו זה! של כאן עם 5.5% רייטינג.

חדשות 13 מצאה את עצמה פעם נוספת בתחתית הטבלה בזמן המהדורה עם 5% רייטינג, אך חדשות כאן לא עקפה אותה בהרבה ועמדה על 5.1% רייטינג. חדשות 12 קטפה שוב את המקום הראשון בטבלת הרייטינג עם 13%, וחדשות 14 רשמה 6.8% רייטינג ונשארה במקום השני.