הנהלת חדשות 13 מנסה להרגיע: "טרם התקבלה כל החלטה"

ברקע הנתונים החלשים וטיסת ההנהלה לפגישה עם בעלי הערוץ באנגליה, עלו שמועות על קיצוצים נרחבים קרבים בערוץ 13. המנכ"ל אור צלקובניק במכתב לעובדים: "מתקיימים דיונים אצלנו בהנהלה, אנחנו נמצאים בקשר רציף עם וועד העובדים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/04/24 10:59 ד בניסן התשפד

הנהלת חדשות 13 מנסה להרגיע: "טרם התקבלה כל החלטה"
אור צלקובניק, מנסה להרגיע את העובדים, צילום: Adi lamm/cc-by ca, Yonatan Sindel/Flash90

החודשים האחרונים היו סוערים בערוץ 13. מי שהיה פעם מתחרה ישיר של ערוץ 12 החזק, חווה בשנה החולפת שורת טלטלות, החל מהחלפת ההנהלה, שורת עזיבת משמעותיות ונתוני רייטינג חלשים. ברקע כל אלה החלו לצוץ שמועות על קיצוצים קרבים בחברה וכן גל פיטורין. אתמול (ה') הוציא מנכ"ל חברת החדשות של הערוץ מכתב לעובדים וניסה להסביר את המצב.

המסר לעובדים ברקע השמועות על גל קיצוצים

"לאחרונה פורסמו מספר ידיעות בנוגע לחברת החדשות ומסתובבות שמועות, רובן המוחלט לא מבוססות, לכן רציתי לעשות קצת סדר" כותב צלקובניק, "מתקיימים דיונים אצלנו בהנהלה, מכל המחלקות, יחד עם חברת האם שלנו, לגבי אדפטציה לתקציב. כמו כן אנחנו נמצאים בקשר רציף עם וועד העובדים".

המנכ"ל כותב כי טרם התקבלה כל החלטה ומוסיף: "אני רק יכול להבטיח לכם שכולנו נעבוד קשה כדי לשמר ולשמור את הקיים ונעבוד יחד עבור צמיחה. אני מבטיח לעדכן באופן שוטף והתהליך יתנהל בצורה השקופה ביותר שניתן".

אולפן חדשות 13, גל העזיבות נמשך

אולפן חדשות 13, ההנהלה מנסה להרגיע. צילום: חדשות 13

"זו לא הפעם הראשונה שחברת החדשות עומדת בפני תקופה מאתגרת" הוא מוסיף, "ואני בטוח שיחד נצלח גם אותה. אם מישהו רוצה להתייעץ, לשאול, לתרום מנסיונו וגם לפרוק, דלתי ודלתם של כל חברי ההנהלה פתוחות בפניכם מתי שתרצו".

הבכיר עוזב, צלקובניק נפרד: "תודה גדולה"

צלקובניק ניצל את ההזדמנות ונפרד מניר נוימן, עורך המהדורה המרכזית שהודיע לאחרונה על עזיבה. "זה ממש לא הזמן לפרידות עדיין, אבל זו כן הזדמנות נוספת להגיד לו תודה גדולה וחמה על העבודה המצוינת והמאומצת שלו בשנים האחרונות. הוא יישאר על כיסא העורך בתקופה הקרובה" סיכם.