"במשבצת נחשקת": מעיין אדם וחיים אתגר יובילו תכנית חדשה בקשת 12

אחרי שנים של עבודה קשה והרבה סבלנות, אושיית הרשת שהתפרסמה ב"הישרדות" הצליחה להגשים את החלום: תכנית משותפת עם חיים אתגר שתשודר בימי שישי בקשת 12

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/04/24 10:59 ג בניסן התשפד

"במשבצת נחשקת": מעיין אדם וחיים אתגר יובילו תכנית חדשה בקשת 12
מעיין אדם, צילום: שי פרנקו

מעיין אדם החלה בתור הדוברת של השרה מירי רגב, כיכבה בתכנית "הישרדות" ואז התגלגלה לעולם התקשורת. כעת היא מגישה חלום עם תכנית חדשה בקשת 12, לצד חיים אתגר. "כשיצאתי מהישרדות וסיפרתי לאנשים שאני רוצה להיות מנחת טלוויזיה הם צחקו עלי, כי זו שאיפה פתטית", כתבה בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה, "יש לפליטת ריאליטי רבע שעה להתפרנס מהשקות וביי, כך אמרו".

התכנית החדשה של מעיין אדם וחיים אתגר

אלא שאדם לא ויתרה בקלות. להשקות היא דווקא לא הלכה, אבל במשך כמעט חמש שנים התעוררה בארבע לפנות בוקר כדי להספיק לתכנית הבוקר של ניב רסקין, לפעמים במקביל לראיונות עם מתמודדי נינג'ה ישראל. "הייתי מסיימת בזריחה וטסה לפאנל, גמורה אך נחושה", היא תיארה, "והנחתי תכנית קטנה בערוץ 24, ותכנית צהריים בחודש תשיעי, ומגזין תרבות בלילה, וכל ספיישל התרמה באיזה מוקד, כי החיים לימדו אותי שחלומות לא מגשימים בשינה אלא בעבודה קשה, ובסבלנות".

יום שישי בין 16:00-18:00

הסבלנות הזאת השתלמה בסופו של דבר. אדם נבחרה להגיש תכנית חדשה בקשת 12, "חיים ומעיין", שתשודר בימי שישי בין 16:00 ל-18:00. "זו תמונה של חלום מתגשם", כתבה, "הגשת תכנית במשבצת נחשקת, הצבעת אמון גדולה מצד קשת, והאמת שרועדות לי הביציות. למזלי אני עם השותף הכי טוב שאפשר לבקש, ואיתכן. תמיד".