שמישהו יבדוק שינון מגל בסדר: זה מה שקרה אתמול בשעות הפריים טיים

אחרי ההפסד לתכנית הריאליטי "פקין אקספרס" של רשת 13, "הפטריוטים" עם ינון מגל מפסידה שוב - הפעם לתחקיר "המקור" עם רביב דרוקר. גם מהדורת חדשות 14 לא מצליחה להתאושש

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 10/04/24 09:31 ב בניסן התשפד

שמישהו יבדוק שינון מגל בסדר: זה מה שקרה אתמול בשעות הפריים טיים
ינון מגל, צילום: תומר שלום

זו ממש לא הפעם הראשונה שהתכנית "המקור" המשודרת ברשת 13 עוקפת את ערוץ 14 המתחרה. ובכל זאת, מגישי התכניות המתחרות הם רביב דרוקר וינון מגל, שניים שלא ממש מחבבים אחד את השני. דרוקר כבר תבע בעבר את מגל בטענה לדיבה, והשני ניצל כל הזדמנות לגנות אותו ולהבטיח שלא יגיש איתו תכנית משותפת. כששני מגישים כאלו מתחרים אחד מול השני, אפשר רק לצפות שמישהו הולך להתאכזב.

"המקור" שוב עקפה את "הפטריוטים"

הפעם תורו של מגל. "המקור" ששידרה את החלק הראשון בסרט "גם אני הילה צור" הצליחה לכבוש את המקום השני בטבלת הרייטינג עם 6.9% רייטינג, ודחקה את "הפטריוטים" בהובלת מגל למקום השלישי - יום אחרי יום. את הטבלה הובילה "מאסטר שף" של קשת 12 עם 17.6% רייטינג וסגר הפרק האחרון של "הצבי" בכאן 11, עם 4.2% רייטינג.

"המקור", רביב דרוקר

"המקור", רביב דרוקר צילום: צילום מסך רשת 13

גם מהדורת החדשות של ערוץ 14 לא הצליחה להתאושש: מהדורת חדשות 12 הובילה בראש עם 15.2% רייטינג, מהדורת חדשות 13 תפסה את המקום השני עם 6.5% רייטינג והמהדורה של 14 במקום השלישי עם 5.8% רייטינג. מהדורת חדשות 11 בתחתית הטבלה עם 4.3% רייטינג.