אביגדור ליברמן שבר שיא שאף אורח של רוני קובן לא הצליח לשבור לפניו

אחרי שמונה עונות ועשרות אורחים מוצלחים, דווקא יושב ראש מפלגת "ישראל ביתנו" הצליח לשבור את השיא של "פגישה עם רוני קובן" ולעקוף את ינון מגל ואת "שנות ה-90"

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 07/04/24 09:34 כח באדר ב'

אביגדור ליברמן שבר שיא שאף אורח של רוני קובן לא הצליח לשבור לפניו
אביגדור ליברמן ב"פגישה", צילום: כאן 11

לאורך שמונה העונות של "פגישה עם רוני קובן" המשודרת בכאן 11, אירח המגיש עשרות אנשי תקשורת, חברי כנסת וידוענים שונים. עידן רייכל, צופית גרנט, שלמה ארצי, אדיר מילר, יהורם גאון וינון מגל הם רק חלק קטן מהרשימה הארוכה. אתמול (שבת) האורח אביגדור ליברמן הצליח לשבור את השיא של כל העונות.

הפרק עם אביגדור ליברמן שבר את השיא של כל העונות

הפרק ששודר אתמול השיג 7.8% רייטינג וכבש את טבלת הרייטינג - כשהוא עוקף שתי תכניות מצליחות בערוצים המתחרים. רק בפרק הקודם שברה גלית דיסטל שיא עונתי עם 6.9% רייטינג, וכעת ליברמן עקף אותה. את הטבלה הובילה "מאסטר שף" של קשת 12 עם 20% רייטינג, עם פער עצום מהשאר. "הפטריוטים" של ערוץ 14 ירדה אל המקום השלישי עם 7.5% רייטינג, ו"שנות ה-90" של רשת 13 בתחתית הטבלה עם 6.4% רייטינג.

במהדורות החדשות, לעומת זאת, נדחק ערוץ 11 אל תחתית הטבלה עם 5.6% רייטינג, בתיקו עם מהדורת חדשות 13 שעקפה רק במספר הצופים. גם כאן הוביל ערוץ 12 עם 18.5% רייטינג ומהדורת חדשות 14 תפסה את המקום השני עם 7.2% רייטינג.