איך שמעון ריקלין מסתדר עם בת זוג מהשמאל? "אלונה לא כזאת"

מגיש ערוץ 14 הגיע לתכנית האירוח של נועם פתחי ושי גולדשטיין ונשאל על חיי הנישואין עם אלונה בר און, המחזיקה בדעות פוליטיות שונות מאוד משלו. ריקלין השיב: "מסתדרים מדהים, אין ויכוחים בבית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/04/24 10:06 כה באדר ב'

איך שמעון ריקלין מסתדר עם בת זוג מהשמאל? "אלונה לא כזאת"
שמעון ריקלין, "פתחי ושי", צילום: ערוץ 14

שמעון ריקלין, מגיש ערוץ 14, התארח אתמול (ד') בתכנית האירוח "פתחי ושי" המשודרת בערוץ. לפני שלוש שנים ריקלין נישא לבת זוגו אלונה בר און, יושבת ראש דירקטוריון ושותפה לשליטה בחברת "גלובס", המחזיקה בדעות שמאל. צמד המגישים התעניין לשמוע כיצד זוג אנשים עם דעות פוליטיות מנוגדות מסתדרים בבית אחד בתל אביב.

פתחי: "לא בורח לה 'אתם עם הכיבוש'?" - ריקלין: "מה פתאום, אלונה לא כזאת"

"כשאתה ציוני והיא ציונית - אין ויכוחים", השיב ריקלין בפשטות, "אנשים שואלים איך אנחנו מסתדרים, מסתדרים מדהים. אין ויכוחים בבית. הבסיס שלנו זה ציונות, אהבת הארץ. לפעמים אני יותר מתון, היא יותר קשוחה". פתחי הקשה: "לא בורח לה 'אתם עם הכיבוש, אתם הקיצוניים?', וריקלין מיהר להשיב: "מה פתאום. אלונה לא כזאת. אלונה בעיניי היא אחד האנשים הכי מדהימים שקיימים במדינה. מאוד ציונית, מפרגנת לאנשים, עוזרת המון. היא נותנת מאות אלפי שקלים ליחידות שאין להם רחפנים. איזה כיבוש? קראו לה על שם יגאל אלון".

פתחי התבדח: "אז על מה רבים בבית, על הביטקוין?", וריקלין השיב ברצינות: "על דברים שקשורים ליחסים בין גבר ואישה. מבחינה פוליטית, אנחנו לא רבים".

החתונה של שמעון ריקלין ואלונה בר און: