הסרטון של נתניהו היה אמור להביך אותו - הרשת דווקא פרגנה בגדול

סרטון ובו ראש הממשלה מתכונן למסיבת העיתונאים ששודרה שעות ספורות לפני הניתוח שלו הודלף והגיע לחדר השידור של ערוץ 13. זאת יכולה הייתה להיות פדיחה רצינית לנתניהו, אבל הפרגונים המפתיעים שהגיעו העידו אחרת

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 02/04/24 11:55 כג באדר ב'

הסרטון של נתניהו היה אמור להביך אותו - הרשת דווקא פרגנה בגדול
החזרה של נתניהו לפני מסיבת העיתונאים, צילום: צילום מסך ערוץ 13

ביום ראשון קיים ראש הממשלה נתניהו מסיבת עיתונאים, שעות ספורות לפני ניתוח הבקע שעבר בהרדמה מלאה. אתמול (ב') הודלף לחדר השידור של ערוץ 13 סרטון ובו החזרה של נתניהו לפני האירוע, אותו שידר העיתונאי רביב דרוקר. בסרטון המדובר, שהסתמן כפדיחה רצינית, נתניהו נוזף בצוות שלו: "איזה מרחק זה, השתגעתם?", "תסגרו את הקירור מיד", "אזרחי ישראל, ערב טוב. למה אזרחים? למה ערב טוב?".

בן כספית בפרגון נדיר לנתניהו: "מעורר כבוד"

אלא שאותו סרטון שיכול היה לפגוע ישירות בנתניהו, דווקא הוביל לפרגונים מפתיעים במיוחד. העיתונאי בן כספית, שידוע בתור אחד ממתנגדיו הבולטים של ראש הממשלה, אמר בתכנית הבוקר המשותפת עם ינון מגל ברדיו 103FM: "אתה רואה שנתניהו גם בגיל 75 לא מוותר על כלום, הוא עושה חזרה גם לפני ניתוח והאלמנט הזה מעורר כבוד". מגל הסכים: "מי שלא ראה את זה חייב לראות, בן אדם שהוא ראש ממשלה 17 שנה, בן 75, נערך להצהרה שלו מול אזרחי ישראל".

גם מגיש הטלוויזיה גיא פינס הגיב על הציוץ של דרוקר ויצא להגנתו של נתניהו: "חייב לומר שזה לגיטימי לעשות חזרת פרומפטר לפי נאום לאומה", טען פינס, "אף אחד מאיתנו (המגישים) לא היה מאושר לראות את החזרות שלנו משודרות. ובכל מקרה - זה עדיף מאיך שהשרים המגמגמים העילגים שלו מדברים בתקשורת, בלי חזרות".

"אם הוא מנהל ככה את המלחמה אז אנחנו בידיים טובות"

שי גולדשטיין, שדרן רדיו ולאחרונה גם מגיש בערוץ 14, כתב: "החבר'ה באולפן של דרוקר רואים מציאות הפוכה כי מה שנראה בסרטון זה ראש ממשלה בטוח, מפוקס, ששולט בכל הפרטים ומבין יותר טוב מכולם מה צריך לעשות עד הרמות הגבוהות ביותר. התחושה מהסרטון הזה היא שאם הוא מנהל ככה את המלחמה אז אנחנו בידיים טובות. וזה בנאדם בן 75, עם בקע, שעה לפני ניתוח".