הרב החרדי הצליח להטריף את מגישת חדשות 13 בשידור: "אני לא יכולה לשמוע אותך"

רביב דרוקר אירח בתכניתו "אזור מלחמה" בערוץ 13 את הרב בועז נקי, ראש הפלג הירושלמי, שהצליח לעורר סערה באולפן ולהרגיז את נגה ניר נאמן: "מי שב-8200 מקבל נקישות בדלת?" | צפו

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 02/04/24 09:55 כג באדר ב'

הרב החרדי הצליח להטריף את מגישת חדשות 13 בשידור: "אני לא יכולה לשמוע אותך"
הרב בועז נקי ונגה ניר נאמן, צילום: צילום מסך ערוץ 13

סוגיית גיוס החרדים מסעירה את מדינת ישראל בימים האחרונים, לאור החלטת היועמ"שית וההפגנות הסוערות ברחובות. אתמול (ב') רביב דרוקר אירח את הרב בועז נקי, ראש הפלג הירושלמי, בתכניתו "אזור מלחמה" המשודרת ברשת 13. הרב פתח והסביר כי הזרם הספציפי אליו הוא משתייך טרם הצטרף להפגנות, אך הצהיר כי הוא מוכן לסנגר באופן מלא על המפגינים. "בן תורה מוותר על כל תאוות העולם הזה באמונה ברורה שזה יכול להגן על עם ישראל", טען, ופנה לדרוקר: "אתה לא היית מוכן לעשות את זה".

דרוקר הסכים והוסיף: "לא הייתי יכול לעשות את זה יומיים, אתה צודק במאה אחוז. מהתחקירים שלי בעבר התברר שרוב בני הישיבות גם לא עושים את זה". הרב הציע טענה נוספת: "אביב כוכבי הוריד 30% מהכוח הלוחם, שיחזיר אותו. אלה שלא לומדים, אם הייתם רוצים באמת שהם ילכו לצבא, הייתם חייבים לשנות את הצבא. החלטתם שנשים בצבא זה אידיאל וזאת טעות".

נגה ניר נאמן מזועזעת

נגה ניר נאמן מזועזעת צילום: צילום מסך ערוץ 13

אחרי הצעקות הבלתי פוסקות של הרב שישב לידה, גם הפאנליסטית נגה ניר נאמן ביקשה להגיב. "אכזבת אותי", פתחה, וכשניסה לקטוע אותה סירבה: "צעקת עכשיו באוזן שלי שעה, עכשיו אני אדבר. אכזבת אותי ואת כל הצופים. אתה לא מצליח להבין שאנשים כאן מקבלים נקישות בדלת על מוות של הילדים שלהם, שאנשים נלחמים".

הרב התפרץ לדבריה: "מי שב-8200 מקבל נקישות בדלת?", וזו הגיבה בתדהמה גלויה. "השתגעת? אתה חוצפן! היום החייל ה-600 נפל. אני לא יכולה לשמוע אותך". הפאנליסט לא התייאש, והשיב: "את לא רוצה לשמוע את האמת, יש לך בעיה".