מגיש חדשות 13 נפרד מהערוץ ורומז לסיבת הפרישה

חודש אחרי שהודיע על עזיבתו, החזאי טל שמאי נפרד מערוץ 13 אחרי 12 שנים, ורומז לסיבת העזיבה הפתאומית: "המקום הזה היה בית שני בשבילי. תזכרו שהבריאות, הנפש והמשפחה קודמים לכל"

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 31/03/24 14:07 כא באדר ב'

מגיש חדשות 13 נפרד מהערוץ ורומז לסיבת הפרישה
טל שמאי, צילום: Dominic Ohad Carrington/cc by sa

לפני פחות מחודש החזאי טל שמאי הצטרף לגל העזיבות הגדול מערוץ 13, והודיע על פרישתו בסוף החודש. כעת, כשהגיע העת לעזוב, העיתונאי גיל משעלי מפרסם את הודעת הפרידה שכתב שמאי. "היי חברים, אני כותב את ההודעה הזו (עדיין) בדמעות", הודה מגיש התחזית, "זה באמת מאוד קשה לי - אבל החודש סיימתי באופן רשמי את תפקידי כחזאי חדשות 13".

טל שמאי נפרד מערוץ 13: "המקום הזה היה בית שני בשבילי"

שמאי מסכם בסך הכל 12 שנים בערוץ, לאחר שהתחיל את דרכו בערוץ 10 - לאחר השחרור מהצבא - והגיע לחדשות 13 כשהשניים התאחדו. "זה היה רגע של הגשמת חלום ילדות", שיתף שמאי, "המקום הזה היה בית שני בשבילי, על שלל גלגוליו הרבים והטלטלות הגדולות. אני משתדל לזכור את הרגעים הכי טובים שלו. אני אוהב מאוד כל אחד ואחת מכם. תשמרו על מה שיש ובעיקר על עצמכם - ותזכרו שהבריאות, הנפש והמשפחה קודמים לכל, לפעמים גם לחלום ילדות. בהצלחה גדולה לכולם".

הדרמה הרפואית באולפן והמסר לחברים: "הבריאות קודמת לכל"

המשפט האחרון של שמאי, שמתייחס לבריאות הגוף והנפש, מצטרף לתקרית מדאיגה שהתרחשה באולפן חדשות 13 רק לפני שלושה שבועות: ב-10.3, דקות ספורות לפני שידור התחזית, החזאי חש ברע וניידת מד"א הוזמנה לאולפן בכדי לטפל בו. שמאי אמנם טופל במקום אך לא יכול היה לעלות לשידור, והמגישה הילה קורח הציגה את התחזית במקומו. ייתכן שהאמירה של שמאי בנוגע לבריאות מתייחסת לאותה התקרית, והסיבה לעזיבתו הפתאומית - בלי יעד אחר ברור - קשורה למצבו הרפואי.