העדות המצמררת מסרטון הזוועות ניצחה: ההישג של אילנה דיין

בזכות סיפורו המטלטל של קורן תעסה בן ה-13 שהופיע בסרטון הזוועות אילנה דיין הגיעה ל-19% רייטינג והשאירה את המתחרות הרחק מאחור. קורן שחזר את רגעי האימה בהם היה כלוא עם מחבל החמאס שרצח את אביו

חדשות כיפה חיים ג'רבי, חדשות כיפה 29/03/24 12:24 יט באדר ב'

העדות המצמררת מסרטון הזוועות ניצחה: ההישג של אילנה דיין
קורן תעסה, צילום: צילום מסך, ערוץ 12

העדות הקשה של קורן תעסה, בן ה- 13 מנתיב העשרה אשר הופיע בסרטון הזוועות, רשמה לאילנה דיין הישג מרשים בקרבות הרייטינג לאחר שהשיגה לא פחות מ-19% רייטינג ופער של פי שלושה משאר המתחרות. קורן חזר לרגעי האימה שתועדו במצלמות האבטחה של ביתו, כאשר היה כלוא יחד לצד אחיו באותה דירה עם מחבל החמאס שרצח את אביו ואיבד את עינו של אחיו.

למרות האירוח של מוקי - "זהו זה" הובסה

המתחרות כאמור, נשארו הרחק מאחור עם 6 אחוז ומטה. תוכנית הפטריוטים גברה על הריאליטי של ערוץ 13 והשיגה 6.8% ואילו "פקין אקספרס" הסתפקה ב-6.2% נתון נמוך יחסית לתוכנית ריאליטי. מי שהגיעה למקום האחרון זו הסאטירה של כאן 11 "זהו זה", שלמרות שאירחה את הזמר המצליח "מוקי" הגיעה ל-5.1% בלבד.

חדשות 12 ממשיכה להוביל - כאן 11 במקום האחרון

במהדורות החדשות שעסקו בעיקרן בסערת חוק הגיוס, חדשות 12 רשמה ירידה קלה והשיגה 13.9%, ואחריה אל מקום השני הגיעה מגישת ערוץ 14 מגי טביבי ששמרה על מקומה השני וגרפה 6.8%. אל המקום האחרון הגיע שוב כאן 11 עם 3.8% בלבד ואילו חדשות 13 שמרה על נתון דומה ליממה הקודמת והגיעה ל-5%.