אסי עזר זועם: "תחפשו בעמודי האינסטגרם והפייסבוק של השרים"

ההחלטה של הכנסת לצאת לפגרה בזמן המלחמה גררה ביקורות רבות, ביניהן של מגיש הטלוויזיה: "לא אכפת להם מהחטופים, אם היה אכפת להם - הם כבר היו פה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/03/24 08:43 יח באדר ב'

אסי עזר זועם: "תחפשו בעמודי האינסטגרם והפייסבוק של השרים"
אסי עזר, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

למרות שהמלחמה נמצאת בעיצומה, הוחלט השבוע כי פגרת הכנסת תתקיים כרגיל. ההחלטה הזאת הצליחה לעורר הרבה ביקורות של סלבס ואנשי תקשורת שלא חסכו את דעתם. אסי עזר, מגיש טלוויזיה, כתב בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו: "לממשלה הזאת לא באמת אכפת מהחטופים שלנו. בבקשה חפשו בעמודי האינסטגרם והפייסבוק של כל השרים והשרות כמה מהם ומהן כתבו היום משהו על עמית סוסנה הגיבורה. תתכוננו להתאכזב. אישה שכל כולה אומץ וגבורה - אפס התייחסות".

אסי עזר זועם: "לא אכפת להם מהחטופים"

עזר הוסיף וכתב: "הם עסוקים בפגרה שלהם, עסוקים בלסדר עניינים עם המפלגות החרדיות, שלא תיפול להם הקואליציה. לא אכפת להם מהחטופים, אם היה אכפת להם - הם כבר היו פה".

הביקורת הנוקבת של עזר מצטרפת לזו של רותם סלע, הפרטנרית וחברתו הטובה, שתקפה את הכנסת עוד באותו הבוקר: "מחדל אחרי מחדל, כבר אין מילים לתאר את הייאוש מהממשלה הנוראית ביותר שהייתה מאז קום המדינה", לא חסכה במילים, "120 חברי כנסת יוצאים לפגרה, 134 חטופים ימשיכו להינמק בשבי ארגון הטרור חמאס. צאו לפגרה ובבקשה רק אל תחזרו".