עם עבר ב"ידיעות אחרונות": זה הבכיר שהחליט להצטרף לערוץ 13

רשת 13 עוברים זמנים לא קלים עם עשרות אנשי צוות שעוזבים ורייטינג בצניחה, מוטי בר זיו יחליף את הילה ברש וישמש כסמנכ"ל כספים של הערוץ. בר זיו: "חוזר לערוץ מתחושת שליחות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/03/24 11:42 ד באדר ב'

עם עבר ב"ידיעות אחרונות": זה הבכיר שהחליט להצטרף לערוץ 13
אולפן חדשות 13, צילום: חדשות 13

היום (ה') נודע כי ערוץ 13 בחרו במוטי בר זיו לשמש כסמנכ"ל בכיר לענייני סחר של הערוץ. בר זיו יהיה אחראי על כל תחום ההכנסות של הערוץ- לרבות תחום הדיגיטל והפיתוח העסקי. זאת הקדנציה השנייה של בר זיו (בן 51 ואב ל 4) בתפקיד ניהולי בכיר ברשת 13. בר זיו נמנה על הנהלת רשת 13 טרום כהונתו של המנכ"ל יורם אלטמן. לבר זיו היה חלק מרכזי בהבראת הערוץ והבאתו בפעם הראשונה לאחר שנים ליציבות כלכלית.

לשעבר סמנכ"ל ידיעות תקשורת, משנה למכ"ל גלובס ומנכ"ל קבוצת מעריב

בר זיו, בעל תואר ראשון מדעי המדינה רב תחומי, ותואר ראשון ושני במשפטים בר אילן ומכללת נתניה, מביא איתו ניסיון רב שנים בתחום המדיה והתקשורת. במהלך הקריירה שלו כיהן בתפקידים שונים בתחום המדיה בהם - סמנכ"ל ידיעות תקשורת מקבוצת ידיעות אחרונות, משנה למנכ"ל גלובס, ומנכ"ל קבוצת מעריב.

בר זיו

בר זיו, צילום: עצמי

נזכיר רק לפני יומיים מונה מנכ"ל רשת 13, אמיליאנו קלמזוק, אחרי שהמנכ"ל הקודם, יורם אלטמן הודיע על פרישה, אחרי פחות משנה וחצי בתפקיד, קלמזוק התייחס למינוי החדש: "אני מברך את מוטי על חזרתו למשפחת רשת 13, אני משוכנע שניסיונו הרב בתחום המדיה והתקשורת יתרום רבות להצלחתו של הערוץ".

"אני חוזר לרשת 13- מקום שהיה לי בית כמעט שלוש שנים"

מוטי בר זיו מסר בתגובה: "אני חוזר לרשת 13- מקום שהיה לי בית כמעט שלוש שנים, מתוך תחושת שליחות הנובעת מהבנת החשיבות שיש לערוץ בציבוריות הישראלית אבל בעיקר מתוך אמונה בפוטנציאל המסחרי הגלום במורשת הערוץ, במותגים החזקים שלו, בכוחות היצירתיים שבו, בגב הבינלאומי של הבעלים ובאפשרות לתרגם את כל אלה ולהצלחה כלכלית. אני מודה למנכל רשת, אמיליאנו קלמזוק על האמון".