עזיבה בערוץ 12: זה איש התקשורת שעבר לישראל היום

מתן חביליו, ששימש כעורך הראשי של זירת העסקים N12 Business עובר לישראל היום שם ישמש כעורך האתר והיישומון. "אני רוצה להודות לאנשים המדהימים בקשת 12 במקום שהיה עבורי בית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/03/24 12:36 ב באדר ב'

עזיבה בערוץ 12: זה איש התקשורת שעבר לישראל היום
מתן חביליו, עוזב את ערוץ 12, צילום: הגר בדר

מתן חביליו (38), ששימש כעורך הראשי של זירת העסקים N12 Business מונה הבוקר (ג') לעורך אתר ויישומון "ישראל היום". חביליו החל את דרכו העיתונאית בשנת 2011 כמפיק בתוכנית הבוקר של שידורי קשת בערוץ 2 ובהמשך הגיע לדסק חדשות 2 אונליין שלימים הפך ל-N12, שם כיהן במספר תפקידים, בהם עורך חדשות, עורך עמוד הבית וכתב, והיה חלק מצוות העורכים בהקמת המותג N12.

מתן חביליו

מתן חביליו צילום: הגר בדר

חיזוק משמעותי להתפתחות הדיגיטלית של "ישראל היום"

העורך הראשי של "ישראל היום" עמר לחמנוביץ בירך ואמר: "הצטרפותו של מתן חביליו היא חיזוק משמעותי להתפתחות הדיגיטלית של 'ישראל היום'. מתן מביא איתו ניסיון וערכים שיחזקו מאוד את הקבוצה שנבנתה במערכת. 'ישראל היום' ימשיך להוביל בסיקור החדשות בישראל, בדיגיטל ובפרינט".

"אני רוצה להודות לאנשים המדהימים בקשת 12"

עורך האתר החדש של "ישראל היום" מתן חביליו אמר: "אני רוצה להודות לאנשים המדהימים בקשת 12 במקום שהיה עבורי בית. אני מתרגש לקראת האתגר החדש להוביל את אתר ישראל היום כחלק מהכניסה והחיזוק של הפעילות של הקבוצה בדיגיטל. תודה לעמר לחמנוביץ ואורי דגון על האמון"