עם עבר בערוץ 13: זה הבכיר שמצטרף לערוץ 14

בערוץ 14 הודיעו על מינויו של סלבה מיילר לתפקיד סמנכ"ל המחקר של הערוץ. מיילר, לו עבר בכלי תקשורת אחרים אמר לאחר המינוי: "אתגר והזדמנות נדירה למנף את הערוץ קדימה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/03/24 09:54 ב באדר ב'

עם עבר בערוץ 13: זה הבכיר שמצטרף לערוץ 14
ערוץ 14, סמנכ"ל חדש., צילום: סטודיו תומאס תומר שלום

ערוץ עכשיו 14 מינה אתמול (ב') את סלבה מיילר לתפקיד סמנכ"ל המחקר החדש של הערוץ. מיילר, בן 42, בעל ניסיון של למעלה מ-12 שנים בתחום המחקר הטלוויזיוני כשבעברו עבד גם ברשת גם בתקופת ערוץ 2 ובהמשך בערוץ 13.

"אחד משני הערוצים המובילים בשוק התקשורת הישראלית"

עם מינויו אמר מיילר: "אני רואה בתפקידי החדש בעכשיו 14 אתגר והזדמנות נדירה למנף את הערוץ קדימה ולהתבסס כאחד משני הערוצים המובילים בשוק התקשורת הישראלית, אין לי ספק שנסיון העבר שלי ברשת 13 יביא איתו חדשנות וטכנולוגיות מתקדמות שיקפיצו את תחום המחקר בערוץ עכשיו 14 למקום הגבוה ביותר".

מיילר, סמנכ"ל חדש בערוץ 14.

מיילר, סמנכ"ל חדש בערוץ 14. צילום: דוברות

העורך הראשי של מהדורת חדשות 14 הודיע על התפטרותו

אחרי פחות משנה בתפקיד, העורך הראשי של המהדורה המרכזית בחדשות 14, משה הרוש, הודיע על התפטרותו. הרוש עבד בעברו במשך חמש שנים בערוץ 13, מתוכן שנה וחצי כעורך הראשי של מהדורת "שישי" ולפני פחות משנה עבר לערוץ 14 ומונה לעורך הראשי של המהדורה המרכזית. בשבוע שעבר הרוש הודיע על התפטרותו מהערוץ.

היעד הבא של הרוש הוא הערוץ החדש, I24NEWS, שם ישמש כעורך מהדורת יום שישי ומנהל המגזין. הרוש מצטרף לשרשרת עיתונאים שכבר הצטרפו לערוץ, ביניהם אורי קואל, מירי מיכאלי, אורן וייגנפלד ועוד.