פיצוץ באולפן: צמד מגישי ערוץ 14 התעמתו בשידור - כך זה הסתיים

במהלך שידור תוכנית הבוקר של הערוץ, התעמתו צמד המגישים טל מאיר ושי גולדן סביב סוגיית לקיחת האחריות של נתניהו למחדלי המלחמה. הטונים באולפן עלו אך בסופו של דבר השניים הציגו חזית אחידה: "יש בנינו הרבה כבוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/03/24 14:11 כח באדר א'

פיצוץ באולפן: צמד מגישי ערוץ 14 התעמתו בשידור - כך זה הסתיים
גולדן ומאיר, הדיון שהפך לעימות, צילום: צילום מסך, ערוץ 14

רבות מהתוכניות בערוץ 14 שוברות את המוסכמות הנהוגות בערוצי הטלוויזיה ומציגות אולפן דינאמי וקליל יותר ביחס לתוכניות חמורות הסבר בערוצים המתחרים. אך לעיתים הקלילות המדוברת יוצאת משליטה, כך קרה אתמול (ה') במהלך שידור תוכנית הבוקר במהלכה צמד המגישים טל מאיר ושי גולדן החלו להתעמת דקות ארוכות סביב סוגיית לקיחת האחריות של נתניהו על מחדלי המלחמה.

הוויכוח התלהט: "הערה טובה, תני לי לגמור משפט"

הכל החל כשגולדן הביע ביקורת על ניהול המלחמה של הממשלה ובהמשך גם על סוגיית לקיחת האחריות כשבין השניים פרץ ויכוח שהתלהט: "להרים אצבע ולשאול מתי מותר לי להשחיל משפט?" תהה גולדן בשלב מסוים ונענה: "בתור אחד שמדבר פה רוב היום" גולדן השיב: "הערה טובה, תני לי לגמור משפט, ברצינות".

בהמשך התוכנית התגברו השניים על חילוקי הדעות ואמרו לצופים בשידור כי מדובר בוויכוח בלבד וכי יש בניהם כבוד הדדי. מאיר אמרה: "רק כדי לסגור את הסיפור של הוויכוח בנינו, חשוב לנו רק להגיד לצופים שאנחנו יש לנו הרבה כבוד הדדי". גולדן הוסיף: "חברים זה טלוויזיה אנחנו לא הולכים מכות בסוף השידור, אין שום ערוץ בישראל בו יושבים אנשים משני צידי הקשת ומנהלים ויכוח, יש פה קשת דעות".