5 סדרות בנטפליקס שאתם צריכים לראות אם נשבר לכם הלב

המציאות הישראלית בכלל לא מזהירה כרגע, ואם תוסיפו לה לב שבור ופרידה רומנטית, תצטרכו הרבה טישו וחופשה מהעבודה. אספנו עבורכם מספר סדרות קלילות וטיפשיות בנטפליקס, שיזכירו לכם את קיומם של הימים היפים שעוד יבואו, ומי יודע, אולי גם האהבה תפתיע

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/03/24 15:13 כו באדר א'

5 סדרות בנטפליקס שאתם צריכים לראות אם נשבר לכם הלב
נטפליקס, צילום: shutterstock

בכי, טישו משומש וחוסר תפקוד באופן כללי; מי מאיתנו לא מכיר את תחושת ההחמצה האיומה של אהבה נכזבת ולב שבור. לרוב זה קורה אחרי דייט כושל או בסיומה של מערכת יחסים לא מוצלחת, כשאתם מנסים לאסוף את השברים, להודיע לקרובים, להפסיק ליילל ולהגיע לעבודה. אבל מה עושים בלילות? למי אפשר להתקשר כשהגעגוע מתגבר והלבד שוב מכה בעוז? אל חשש, תמיד אפשר לפנות לידידו הטוב ביותר של האדם במאה הנוכחית, נטפליקס כמובן. שלל סדרות, סרטים ופרקים מטופשים כמו נוצרו במיוחד בשביל הרגעים האלה. הרבה טראש, קצת מתח, פה ושם דרמה וכמובן, רומנטיקה, שתזכיר לנו שעדיין יש סופים טובים בעולם. אולי.

1. ילדות טובות

לא להרים גבות בבקשה. מדובר בסדרה מעולה שתפסיק את הבכי ותגרום לכם לחשוב על נושא חשוב לא פחות מאהבה: כסף. שלוש אימהות מהפרוורים מתכננות לשדוד מכולת מקומית כדי להימנע מהתמוטטות כלכלית וכדי לבסס את עצמאותן – ביחד. יש שם בדיחות של נשים מבוגרות, ילדים מציקים, מוח תככני, בעיות בחיי נישואין וכמובן, עבריינים חתיכים ומאיימים.

2. וירג'ין ריבר

כאן אנחנו מזהירים מראש, מדובר בכמות סוכר גבוהה מהמותר. הנופים, האווירה, הדיאלוגים המהוקצעים בקפידה. כולם כאן יפים בהגזמה והכל מסתדר להם בלי שום בעיה. הכירו את מל, אחות מומחית שעוברת מלוס אנג'לס לעיירה נידחת בצפון קליפורניה. היא משאירה מאחוריה זכרונות כואבים, ורוקמת לעצמה חיים חדשים. כמובן, ברגע הראשון היא פוגשת את ג'ק, חייל מארינס לשעבר שהוא גם מנהל הבר המקומי. בנות, לא לזרוק פופקורן על המסך כשהכוכבים שלהם זורחים, מישהו יצטרך לנקות את הכל אחר כך, וכזכור, זה רק אתן שם לבד.

3. בתים במיליון דולר

אם רציתם טראש בכמות גבוהה, זו בדיוק הסדרה בשבילכם. מדובר בתוכנית ריאליטי שהייתה מועמדת לפרס אמי, ומציגה את השוק האכזרי של נכסי יוקרה בניו יורק. מלא כסף יש שם, ובתים יפים, וגברים מטופחים יתר על המידה. גם כלבלבים מתוקים מופיעים מפעם לפעם לחובבי הז'אנר, ואחרי שתצפו בסדרה תרגישו שאתם לא משקיעים מספיק בעבודה המשעממת שלכם.

4. עוזרת בית

אם חיפשתם סיבה אחרת לדמעות שלא מפסיקות לזלוג מהעיניים, מצאתם אותה, והיא אפילו לא קשורה למלחמה. אלכס ראסל היא אמא צעירה מדי, שנחלצת בעור שיניה ממערכת יחסים מתעללת. היא מוצאת עבודה במשק בית, ונאבקת כדי לפרנס את עצמה ואת בתה התינוקת, מאדי המתוקה. יש כאן כוח נשי בהגזמה, ודברים רעים מדי שקורים לאנשים טובים מדי. אבל אל תתעצבו, בסוף יש טוב, ומי יודע, אולי גם לסיפור האהבה האומלל שלכן זה יקרה.

5. הארי ומייגן

אם עדיין לא ראיתם את הסדרה הזו, לכו לעמוד בפינה, וכשתחזרו משם, מהר מהר תפתחו נטפליקס ותשלימו את החוויה. מי לא מכיר את סיפור האגדה של הארי ומייגן? הוא נסיך בריטי אדום שיער ומתוסכל, היא שחקנית הוליוודית גרושה שאיבדה עניין באהבה. עד שהם נפגשים באמצעות חברים משותפים, מתאהבים מתחתנים ויולדים ילדים. כמובן, יש את כל העניין של בית המלוכה, הסבתא שלו, אח שלו, אמא שלה, אבא שלה ועוד ועוד. אתם יודעים, בעיות רגילות בחיים של כל זוג שגרתי. מעבר לסיפור המעניין, הארי ומייגן פשוט אנשים יפים מדי, וכיף להביט במסך ולשנוא אותם על מזלם הרב. גם הקטע הרומנטי כאן מנחם, וזה בדיוק מה שאנחנו צריכים עם לב שבור ומדמם.