הצלחתם לזהות? "האיש שמכה כל שבוע את התקשורת" בדרך לערוץ 14

מודעה מסתורית של ערוץ 14 מכה גלים ברשתות: "הוא איתנו ובענק!" | בין השמות שרצים ברשת: קלמן ליבסקינד וחנן עמיאור

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/02/24 11:48 יח באדר א'

הצלחתם לזהות? "האיש שמכה כל שבוע את התקשורת" בדרך לערוץ 14
ערוץ 14, צילום: Yonatan SIndel/Flash90

מי מצטרף לשורות ערוץ 14? הבוקר (ג') פרסמו בערוץ 14 מודעה מסתורית עליה נכתב "הוא איתנו ובענק!", כשצללית שחורה עם כיפה סרוגה במרכז המודעה. בערוץ כתבו: "האיש שמכה כל שבוע את התקשורת הישראלית מגיע לערוץ 14".

"זה הערוץ היחיד שלא צועק לי דרך המסך שהוא שונא אותי"

ברשת כבר רצות השערות אודות הדמות, כשבין היתר עלו השמות קלמן ליבסקינד, ישי שנרב וחנן עמיאור. קלמן ליבסקינד, מגיש בתאגיד ובעל טור במעריב, תקף בחריפות בסוף השבוע האחרון את התאגיד אודות הסדרות "זהו זה!" ו-"דו"ח רולניק" ודווקא פרגן לערוץ 14. למרות המתקפה, בתאגיד הודיעו כי לא יינקטו בצעדים כלפיו ועזיבה שלו תהיה מפתיעה - במיוחד על רקע התכנית המצליחה שלו עם אסף ליברמן בכל בוקר.

קלמן ליבסקינד

קלמן ליבסקינד. יצטרף לערוץ 14? | צילום: מיכה לובטין

"במעט שאני צורך בכל זאת משהו מהערוצים האחרים, הולך וגדל הנתח של ערוץ 14. למה? כי זה הערוץ היחיד שלא צועק לי דרך המסך שהוא שונא אותי. ומכיוון שאני בסך הכל בחור צנוע, די לי בזה", כתב ליבסקינד במעריב. נציין כי בעבר היה ליבסקינד פאנליסט קבוע בתכנית "הפטריוטים" בערוץ 20.

בכל מקרה, מי שיבחר להצטרף לערוץ יחבור לחבורה שכוללת את ינון מגל, אראל סגל, שמעון ריקלין, יעקב ברדוגו, מגי טביבי ועוד. בשנה האחרונה חווה הערוץ עלייה מתמדת ברייטינג, והצטרפו לשורותיו עיתונאים ומגישים נוספים. בין היתר הערוץ הודיע בתחילת החודש על הקמת מחלקת דוקו. בשעה 11:00 צייצו בערוץ את המילה "מוכנים?" ותייגו את כאן 11, מה שרומז לעובדה שמדובר בעיתונאי משורות התאגיד.