7 סדרות וסרטים חדשים שיחממו לכם את המסך

נשיונל ג'אוגרפיק, דרמה רומנטית ומתח מוזר למדי, הכירו את התכנים החדשים של דיסני+ בחודש מרץ. החורף עדיין איתנו, ולדאבון הלב גם המלחמה מסרבת להתפוגג, אז במקום לקרוא עוד כתבה מדכאת על המצב בצפון, פרגנו לעצמכם קצת אסקפיזם על המסך

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/02/24 12:11 יז באדר א'

7 סדרות וסרטים חדשים שיחממו לכם את המסך
מתוך הסדרה החיים ובת', צילום: דיסני+

1. יוצאת מן הכלל, עונה 2 | 6 במרץ

אחרי הגילויים המפתיעים בשיאה של העונה הראשונה, בני החבורה מוצאים את עצמם מנסים כמיטב יכולתם לתפקד כבוגרים אמיתיים. ג'ן נרשמת סוף סוף למרפאה, נחושה בדעתה להתייחס ברצינות למסע לחיפוש הכוח שלה. היא פוצחת במערכת יחסים אמיתית עם שפיכי והם משתדלים מאוד לצאת כזוג, אבל לא הכול הולך חלק. לאחר שהשקיע מאמצים רבים בחיפוש אחר חייו הקודמים, עברו של שפיכי מתגלה לפתע. ג'ן ושפיכי מתקשים למצוא מקום למערכת היחסים שלהם לאחר הפרידה של קארי וקאש. קארי וקאש עדיין גרים בדירה ומנסים להתנהג בבגרות ובכבוד, אך לומדים בדרך הקשה שניתוק של ממש הוא רק אגדה.

EXTRAORDINARY S2

סדרה מקורית, כל הפרקים עולים יחד

2. מוות ופרטים נוספים | 5 במרץ

לאור הזוהר של האליטה העולמית, "מוות ופרטים נוספים" מתמקדת באימוג'ן סקוט (ויולט בין) המבריקה וחסרת המעצורים, שמוצאת את עצמה במקום ובזמן הלא נכון (טוב, זה די אשמתה) והופכת לחשודה הראשית בתעלומת רצח בחדר נעול. המיקום? אוניית פאר ים-תיכונית משוחזרת למופת. החשודים? כל אורח מפונק וכל חבר צוות תשוש. הבעיה? כדי להוכיח את חפותה, עליה לחבור לגבר שהיא שונאת – רופוס קוטסוורת' (מנדי פטינקין), הבלש הטוב ביותר בעולם.

DEATH AND OTHER DETAILS S1

סדרה מקורית, כל הפרקים עולים יחד

3. מלכות | 5 במרץ

בשישה מקומות מרוחקים ומרהיבי עין בכדור הארץ נמצאות ממלכות בשליטת המלכות העוצמתיות ביותר בממלכת החי. מלכות אלו הן אחיות, אמהות חד הוריות, סבתות. הסדרה Queens מספרת את סיפורי החוסן הנפשי, הכוח, האהבה והאובדן שלהן בפעם הראשונה. הפרק האחרון מציין את הנשים שעושות מאמצים גדולים כדי לתעד ולהגן על המלכות שלנו בממלכת החי.

QUEENS S1

סדרה של נשיונל ג'אוגרפיק, כל הפרקים עולים יחד

4. החיים ובת', עונה 2 | 20 במרץ

בעוד מערכת היחסים בין בת' לג'ון נהיית רצינית יותר, בת' מתחילה לבחון את האפשרות של נישואים והקמת משפחה, תוך כדי שהיא וג'ון מחפשים פתרון לבעיות התקשורת שלהם. האם ההיסטוריה הטראומטית של בת' עם גברים, ועם אנשים שבהם היא בטחה בצעירותה, נועדה לחזור על עצמה? ומה מעורר בה את הפחדים? בת' עושה כמיטב יכולתה לשמר את היחסים תוך שהיא מתקשה לתמוך בחברים ובבני משפחה שמתמודדים כולם עם בעיות משלהם עם תחילת העשור הרביעי לחייהם.

LIFE & BETH S2

סדרה מקורית, כל הפרקים עולים יחד

5. אקס מן 97' | 20 במרץ

"אקס-מן 97" חוזרת לתקופה האיקונית של "אקס-מן", שבה חבורת מוטנטים משתמשת בכישוריה העל-טבעיים שלה כדי להגן על עולם ששונא אותה ומפחד ממנה, מאותגרת כפי שטרם אותגרה, ונאלצת להתמודד עם עתיד חדש, מסוכן ובלתי צפוי.

X-MEN ‘97

סדרה מקורית של דיסני+, פרק חדש כל שבוע

6. הגול הבא מנצח | 27 במרץ

בבימויו של זוכה פרס האקדמיה, טאיקה ואיטיטי (ג'וג'ו ראביט, תור: ראגנארוק), ומבוסס על סיפור אמיתי, "הגול הבא מנצח" מתחקה אחר נבחרת סמואה האמריקאית בכדורגל הידועה לשמצה בהפסד האכזרי שלה של 31-0 בפיפ"א 2001. לקראת שלב המוקדמות של "גביע העולם בכדורגל", הנבחרת שוכרת את תומאס רונגן (מייקל פסבנדר), מאמן חסר מזל ויוצא דופן, בתקווה שישפר את ביצועיה של נבחרת הכדורגל הגרועה ביותר בעולם, בקומדיה נוגעת ללב על חסרי הסיכויים.

NEXT GOAL WINS

סרט של סרצלייט

7. נל העריקה | 29 במרץ

אנגליה, 1705: נל ג'קסון חוזרת מהמלחמה למשפחתה בטוטנהאם. בעזרת בילי בליינד השדון, שמעניק לה כוחות על, נל מתמודדת עם בנו הבריון של בעל הקרקעות המקומי, תומס בלנשפורד, אך מוצאת את עצמה מופללת בעוון רצח. נל נאלצת לברוח עם אחיותיה רוקסי וג'ורג' והופכת לשודדת. אך כאשר השמועה על כוחה יוצא הדופן של נל מתפשטת, היא מושכת את תשומת לבו של הרוזן המרושע מפוינטון שזומם תוכנית קסומה נגד מלכת אנגליה. בעוד היא בדרך למסלול התנגשות עם פוינטון, נל ובילי מגלים שמסע הצדק שלה מגיע רחוק יותר ממה שדמיינה אי פעם, ושכדי לטהר את שמה, נל צריכה תחילה להביס את פוינטון ולהציל את המדינה.

RENEGADE NELL

סדרה מקורית, כל הפרקים עולים יחד