6 סרטים בנטפליקס שתוכלו לראות יחד עם הילדים

אחרי שאתם מסיימים לממש את זכותכם הדמוקרטית בקלפי של הבחירות המקומיות, עדיף לשוב מיד הביתה ולא להירטב בגשם. אספנו עבורכם שישה סרטים שיעזרו לכם להעביר את היום בבילוי משפחתי מהנה, ואפילו הוספנו המלצות לנשנושים

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 25/02/24 18:06 טז באדר א'

6 סרטים בנטפליקס שתוכלו לראות יחד עם הילדים
סרטים לכל המשפחה, צילום: dotshock,Shutterstock

מי שתכנן לטייל בארץ ישראל היפה ביום הבחירות לרשויות המקומיות, ודאי התאכזב להיתקל בתחזית מזג האוויר. אבל לא צריך להתבאס. תוכלו בכל זאת להפוך את יום החופש לבילוי משפחתי מגבש, בדרך האהובה על כולם - מול המסך. הנה 6 סרטים שיגרמו לילדים להתגלגל מצחוק ולהורים להתרפק על נוסטלגיה מתוקה.

הפינגווינים ממדגסקר

כמה זמן: שעה ו-32 דקות.

מאיזה גיל: 3.

תקציר: הפינגווינים העזים סקיפר, קובלסקי, ריקו ופרייבט - המרגלים המובחרים ביותר שבקעו אי פעם - מאחדים כוחות עם ארגון סמוי אופנתי המכונה הרוח הצפונית. בראשות סוכן מסווג מיומן, נאה ויהיר, כוח המשימה המיוחד הזה חייב לעצור את הנבל ד"ר אוקטביוס בריין מלהרוס את העולם.

נשנוש מתאים: שוקו קר ועוגיות.

הפינגווינים ממדגסקר

הפינגווינים ממדגסקר צילום: kathayut kongmanee,Shutterstock

אלווין והצ'יפמאנקס 1-3

כמה זמן: כל אחד מהסרטים אורך שעה וחצי, אז תוכלו לכסות 4 וחצי שעות.

מאיזה גיל: 9.

תקציר: לאחר שהעץ שהם קראו לו בית נכרת ונשלח ללוס אנג'לס, האופוסומים המדברים אלווין, סיימון ותיאודור מוצאים בית חדש עם כותב השירים דייב סביליה. למרות ההתחלה הקשה, דייב מגלה בסופו של דבר שליצורים המטורפים יש כישרון שירה נדיר. כשהשלושה מופיעים מול מנהל התקליטים איאן הוק, הוא מיד חותם עליהם. למרות שהקבוצה המדבקת צוברת במהירות בפופולריות, נאמנותם עומדת במהרה במבחן.

נשנוש מתאים: סנדוויצ'ים עם ממרחים שונים.

בובות של הצ

בובות של הצ'יפמאנקס צילום: Kathy Hutchins,Shutterstock

סוס פרא

כמה זמן: שעה ו-23 דקות.

מאיזה גיל: 7.

תקציר: סוס מוסטנג שנולד כסוס פרא בה חי עם העדר אליו משתייך. משבוגר הסוס, הוא נחטף בידי בוקרים אמריקאיים, אשר מביאים אותו למתקן צבאי, בו מנסים לאלף ולביית אותו, אך לשווא - הסוס עיקש וקנאי לחירותו. במהלך שהותו של הסוס הוא פוגש באינדיאני צעיר בשם 'גל קטן'. בשיתוף פעולה מצליחים האינדיאני הצעיר והסוס להשתחרר ולחמוק מיד הבוקרים והוא מוביל אותו אל מחנה שבטו, שבט הלאקוטה, שם מנסה גם הוא לביית אותו. במחנה פוגש הסוס בסוסה צעירה ויפה והשניים מתאהבים.

נשנוש מתאים: תפוצ'יפס, כיפלי, ושאר חטיפים מלוחים.

שכחו אותי בבית 1-3

כמה זמן: כל אחד מהסרטים אורך כשעתיים, אז תוכלו לכסות 6 שעות.

מאיזה גיל: 10.

תקציר: כאשר קווין מקליסטר, פרחח בן 8, משחק בלילה לפני טיול משפחתי לפריז, אמו גורמת לו לישון בעליית הגג. לאחר שהמקאליסטים עזבו בטעות לשדה התעופה ללא קווין, הוא מתעורר לבית ריק ומניח שרצונו שלא תהיה לו משפחה התגשמה. אבל ההתרגשות שלו גועשת כשהוא מבין ששני נוכלים מתכננים לשדוד את בית המגורים של מקאליסטר, ושהוא לבדו חייב להגן על בית המשפחה.

נשנוש מתאים: קערת גומי ענקית ושוקולד עם סוכריות קופצות.

שכחו אותי בבית

שכחו אותי בבית צילום: Ksenia Shestakova,Shutterstock

הקסם של אלה

כמה זמן: שעה ו-36 דקות.

מאיזה גיל: 13.

תקציר: בתור תינוקת אלה זוכה לביקור של לוסינדה, סנדקית הפיות שלה, וזוכה לכישרון קסום שדורש ממנה לציית לכל מה שאומרים לה לעשות. זו מתגלה כקללה יותר מאשר ברכה, במיוחד ברגע שאמה מתה והיא נאלצת לחיות עם האם החורגת האכזרית. בסופו של דבר, אלה יוצאת למסע למצוא את לוסינדה ולשבור את הכישוף, מלווה בנסיך החתיך שרמונט.

נשנוש מתאים: פיצה וירקות חתוכים.

-

המיניונים

כמה זמן: שעה וחצי.

מאיזה גיל: 7.

תקציר: המיניונים חיים כדי לשרת, אך מוצאים את עצמם עובדים עבור סדרה מתמשכת של מאסטרים לא מוצלחים, מטי רקס ועד נפוליאון. בלי מאסטר לעבוד תחתיו המיניונים נופלים לדיכאון עמוק. אבל למיניון אחד, קווין, יש תוכנית - מלווה בחברים שלו סטיוארט ובוב, קווין יוצא לחפש בוס מרושע חדש. החיפוש שלהם מוביל אותם לסקרלט אוברקיל, נבל העל הראשון בעולם.

נשנוש מתאים: מלא מלא במבה.

המיניונים

המיניונים צילום: Amnaj Tandee,Shutterstock