סערת קלמן והתאגיד: המגיש לא יושעה - כתבת הערוץ תקפה

לאחר שטורו השבועי של ליבסקינד עסק בגוף בו הוא משדר והפך לשיחת היום ברשתות, בתאגיד נדרשו להגיב אך הודיעו כי לא ינקטו בצעדים נגד המגיש. עיתונאית כאן 11 הגיבה לליבסקינד: "הנה מה שלא הפנים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/02/24 10:24 טז באדר א'

סערת קלמן והתאגיד: המגיש לא יושעה - כתבת הערוץ תקפה
ליבסקינד ויוכפז, בתאגיד לא יגיבו, צילום: מיכה לובטין, CC BY-SA 4.0, wikipedia, Avishag Shaar-Yashuv

טורו השבועי של העיתונאי קלמן ליבסקינד מעורר הדים מדי שבוע, אך הפעם יצר העיתונאי סערת רשת לאחר שתקף בטורו השבועי את תאגיד השידור הציבורי, הגוף בו עובד ומשדר ליבסקינד. הבוקר (א') דיווח העיתונאי דוד ורטהיים כי בתאגיד השידור החליטו שלא לפעול כנגד ליבסקינד על אף הטור המדובר והגיבו כי "כאן, תאגיד השידור הישראלי מקפיד להביא בשידוריו את כל הקולות בחברה הישראלית".

"שידור ציבורי הוא לא דעת יחיד"

כאמור, רבים הגיבו לטורו של ליבסקינד וביניהם גם כתבת "כאן 11" יפעת גליק שהגיבה לטור וכתבה: "לקלמן ליבסקינד תוכנית יומית, המואזנת ביותר ברדיו בישראל. הבמה המרכזית להשמיע עומדת לרשותו שעתיים חשובות מדי יום. חותמת על זה שהחופש להביע לא נגזל ממנו מעולם". היא מוסיפה: "הנה מה שלא הפנים: שידור ציבורי הוא לא דעת יחיד - דעתו שלו - אלא קשת רחבה של דעות. עיתונות מגוונת. אם נאבד אותה נאבד אותנו".

זהו זה, רולניק וערוץ 14: הטור של ליבסקינד

כזכור בטורו השבועי לעיתון "מעריב" כתב ליבסקינד על התוכנית "זהו זה" כי "הם לא מבינים שהבדיחה היא על חשבונם. כי כשאתה משדר 29 פרקים רצופים של סאטירה נגד נתניהו ונגד הימין ונגד המתנחלים ונגד בן גביר ונגד סטרוק ולא מקדיש דקה אחת למערכון נגד מישהו אחר, אתה לא באמת יכול ללעוג למישהו על החד־צדדיות שלו". בנוסף תקף גם את שידור התוכנית של גיא רולניק שעלתה באחרונה בכאן 11.

חברי זהו זה |

חברי זהו זה | , צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

ליבסקינד הוסיף בטורו: "אספר לכם משהו. אני כמעט שלא צופה בשידורי אקטואליה. אין לי אנרגיות לזה. זה מעצבן אותי. יש לי פטור מהקרדיולוג. ערוץ הספורט עובד אצלי במשרה מלאה", כתב. "במעט שאני צורך בכל זאת משהו מהערוצים האחרים, הולך וגדל הנתח של ערוץ 14. למה? כי זה הערוץ היחיד שלא צועק לי דרך המסך שהוא שונא אותי".