שדרן כאן 11 מגלה: אני צופה בעיקר בערוץ 14

קלמן ליבסקינד מסביר מדוע הוא צופה בעיקר בערוץ 14, ותוקף את הערוץ בו הוא משדר - כאן 11, בשל הלעג שלהם לערוץ המזוהה עם הימין: "כשאתה משדר 29 פרקים רצופים של סאטירה נגד הימין ולא מקדיש דקה למערכון נגד מישהו אחר, אתה לא באמת יכול ללעוג למישהו על החד־צדדיות שלו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/02/24 12:42 יד באדר א'

שדרן כאן 11 מגלה: אני צופה בעיקר בערוץ 14
הפטריוטים, צילום: ערוץ 14

בטורו השבועי באתר "מעריב" העיתונאי הסרוג קלמן ליבסקינד, יצא היום (ו') באופן מפתיע להגנת "ערוץ 14", וחשף כי הוא מרבה לצפות בו. הערוץ שזכה לגינוי מצידו - הוא דווקא זה בו הוא מגיש תוכנית אקטואליה קבועה, כאן 11.

"אספר לכם משהו. אני כמעט שלא צופה בשידורי אקטואליה. אין לי אנרגיות לזה. זה מעצבן אותי. יש לי פטור מהקרדיולוג. ערוץ הספורט עובד אצלי במשרה מלאה", כתב. "במעט שאני צורך בכל זאת משהו מהערוצים האחרים, הולך וגדל הנתח של ערוץ 14. למה? כי זה הערוץ היחיד שלא צועק לי דרך המסך שהוא שונא אותי. ומכיוון שאני בסך הכל בחור צנוע, די לי בזה".

קלמן ליבסקינד

קלמן ליבסקינד, צילום: מיכה לובטין

"הם לא מבינים שהבדיחה על חשבונם"

בהמשך הטור, תקף ליבסיקנד את תוכנית הקומדיה "זהו זה", של כאן 11, כאשר לדבריו התוכנית לועגת לציבור הימני והדתי בלבדף וכן על ערוץ 14. לדבריו: "הם לא מבינים שהבדיחה היא על חשבונם. כי כשאתה משדר 29 פרקים רצופים של סאטירה נגד נתניהו ונגד הימין ונגד המתנחלים ונגד בן גביר ונגד סטרוק ולא מקדיש דקה אחת למערכון נגד מישהו אחר, אתה לא באמת יכול ללעוג למישהו על החד־צדדיות שלו".

היה לליבסקינד גם מה להגיד על המעבר של דני רופ לערוץ: "ומה הכי מביך? שב'זהו זה' שברו את הראש איך הכי טוב לצחוק על רופ, ובחרו להציג אותו כמי שעובר ל־14 רק כי משלמים לו שם הרבה כסף".