דני רופ: "יש דבר אחד שהבהרתי לערוץ 14 מהיום הראשון"

החזאי ומגיש הטלוויזיה הצליח להפתיע את כולם כשבחר לעזוב את ערוץ 13 לטובת הערוץ השנוי במחלוקת. כעת הוא מספר מה גרם לו להתפטר ולמה הוא רגוע לגבי ערוץ 14: "הבהרתי להם מהיום הראשון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/02/24 14:52 יג באדר א'

דני רופ: "יש דבר אחד שהבהרתי לערוץ 14 מהיום הראשון"
דני רופ, ערוץ 14, צילום: מיכה לובטון/cc-by sa

המעבר של החזאי דני רופ לערוץ 14 היה אחד המהלכים המפתיעים והמדוברים בתקופה האחרונה. מי שהיה הטאלנט הבולט של חדשות 13 בחר לעבור לערוץ המתחרה והשנוי במחלוקת. בראיון לניר וולף ב"ישראל היום" סיפר רופ על ההחלטה לעבור. "הרגשתי שאני לא מממש את עצמי", הודה, "בשנה האחרונה ערוץ 14 חיזר והיו גם מגעים עם קשת, אבל כל הזמן אמרתי 'אני רוצה להישאר ברשת'".

דני רופ: "הבהרתי לערוץ 14 - אני לא פוליטי"

הקש ששבר את גב הגמל הייתה כמובן המלחמה. "הרגשתי מיותר", שיתף, "זו היתה הפעם הראשונה בחיי שלא עבדתי חודשיים רצוף. החיים נעצרו. אין שכר ואין עם מי לדבר. בינתיים דברים הלכו והתבשלו, וברגע ש־14 אמרו שהם מקימים ערוץ כלכלי זה היה האייס ברייקר. ואם כבר אני שם, אז מדי פעם אתן תחזית בחדשות כשיהיה מזג אוויר רלוונטי".

למרות שערוץ 14 תופס צד ימני מובהק, רופ לא מתכוון לתפוס צד. "דבר אחד הבהרתי ל־14 מהיום הראשון", הוא חשף, "אני לא פוליטי. תמיד שמרתי על ניטרליות. אמרתי להם: אני בא לערוץ שמזוהה עם הימין, אבל אני לא מתעסק בזה. אני לא אעשה חדשות, לא תוכניות בוקר, בטח שלא 'הפטריוטים'. גם לא אעשה תחזית ב'פטריוטים', זה לא יקרה".

דני רופ על ערוץ 13: "זאת בעיה שורשית של שנים"

על ההתפרקות של ערוץ 13, ממנו עזב, הוא אמר: "זאת בעיה שורשית של שנים. לכן אני גם לא לוקח אישית את העזיבה. הם לא ניסו להשאיר אף אחד. גם אם היו רוצים להשאיר אותי - מי ישאיר? אין עם מי לדבר. וזה לא שיש מבחר תוכניות, כמעט הכל חדשות, כל הזמן". ובכל זאת, לא היה לו פשוט לעזוב. "היה לי קשה מאוד לעשות צעד של... אני לא רוצה להגיד לעזוב ספינה טובעת, כי אני מקווה שהיא לא תטבע. נורא רציתי להישאר, אבל לא ראיתי איך".