קרב הפריים טיים: עמוס תמם ניצח והפסיד בגדול

בשעות הפריים טיים שודרו שתי תכניות בהן כיכב עמוס תמם במקביל - "חולי אהבה", הדרמה החדשה של קשת 12, מול פרק נוסף בדרמה של כאן 11 - "מנאייכ". השחקן המצליח כבש את הטבלה אך גם פגש את התחתית

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 20/02/24 10:11 יא באדר א'

קרב הפריים טיים: עמוס תמם ניצח והפסיד בגדול
עמוס תמם, "חולי אהבה", צילום: צילום מסך קשת 12

לעיתים רחוקות קורה שטאלנט נאלץ להתחרות בעצמו, כששתי תכניות בכיכובו משודרות במקביל בערוצים השונים. אתמול (ב') עלתה לאוויר הדרמה החדשה של קשת 12, "חולי אהבה", בה מככב עמוס תמם. במקביל, שודר פרק נוסף של "מנאייכ" בכאן 11 - גם שם תמם מגלם את אחת הדמויות הראשיות. בעוד אחת כבשה את הטבלה, השנייה נדחקה לתחתית.

עמוס תמם התחרה בעצמו - תכנית אחת כבשה את הטבלה, השנייה התרסקה

הדרמה של קשת התחילה עם פתיחה מרשימה במיוחד, 16.2% רייטינג לפרק הראשון. אחריה בטבלה התמקמה "הפטריוטים" של ערוץ 14, שנחלשה מעט והשיגה 6.9% רייטינג. "אוטו אוכל" של רשת 13, שהשיקה נבחרת מפורסמים חדשה, קיבלה 6.7% רייטינג במקום השלישי. לעומת זאת "מנאייכ" בכיכובו של עמוס תמם על אף שבירת השיא העונתי, נדחקה אל תחתית הטבלה עם 6.4% רייטינג.

במהדורות החדשות נשאר סדר זהה: מהדורת חדשות 12 במקום הראשון עם 15.7% רייטינג ואחריה מהדורת חדשות 14, רחוקה אך יציבה, עם 7.1% רייטינג. מהדורת חדשות 13 במקום השלישי עם 6.2% רייטינג, ומהדורת חדשות כאן שוב בתחתית עם 5.1% רייטינג.