ינון מגל תקף את המערכון - הכותב הראשי של "ארץ נהדרת" הגיב

מגיש "הפטריוטים" בערוץ 14 התייחס למערכון המסעיר של "ארץ נהדרת", וציין כי הכותב הראשי היה בעצמו במשטרה צבאית. דוד ליפשיץ הגיב ותיקן: "מבין שהוא לא התחבר למערכון, אבל למה לכתוב משטרה צבאית ולא חוקר מצ"ח?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/02/24 18:01 ו באדר א'

ינון מגל תקף את המערכון - הכותב הראשי של "ארץ נהדרת" הגיב
ינון מגל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מערכון של ארץ נהדרת ששודר אמש (ד') סביב נושא גיוס חרדים מעורר סערה. סצנת הפתיחה היא של צמד מודיעי נפגעים הדופקים על דלתה של משפחה חרדית, כשהחרדי שפותח את הדלת חשב שמגייסים אותו אך לבסוף מתברר כי המודיעים טעו בכתובת. המערכון המדובר הצליח להרתיח את הצופים, שלא חסכו את דעתם, וכך גם עיתונאים שונים, ביניהם ינון מגל - מגיש "הפטריוטים" בערוץ 14.

ינון מגל: "הכותב הראשי של ארץ נהדרת היה במשטרה הצבאית, כך שגם ההורים שלו לא פחדו מדפיקה בדלת"

"דוד ליפשיץ, הכותב הראשי של ארץ נהדרת, היה במשטרה הצבאית", ציין מגל, "כך שגם ההורים שלו לא פחדו מדפיקה בדלת. ובכלל, יש לי תחושה שאם נבדוק בחברת קשת ובמערכת ארץ נהדרת, מלמעלה עד למטה כמה היו לוחמים בצבא, נופתע שהם מרשים לעצמם ללגלג על אנשים שישנים טוב בלילה".

דוד ליפשיץ: "מבין שהוא לא התחבר למערכון"

ליפשיץ המדובר לא נשאר חייב, והגיב בציוץ משלו בטוויטר: "מבין שהוא לא התחבר למערכון, אבל למה לכתוב משטרה צבאית ולא חוקר מצ"ח?". התסריטאי הוסיף: "אבל מעבר לזה, איך יכול להיות שמבחינת האוויל הזה שירות צבאי של 3 שנים ועוד שנים של מילואים אחר כך שווים פחות מהשתמטות מאסיבית ומאורגנת של כמעט מגזר שלם?".