הצופים זעמו - זה הנתון שהשיגה "ארץ נהדרת"

המערכון של "ארץ נהדרת" בקשת 12 על גיוס חרדים הצליח לגרום לצופים לזעום, אבל לא לסגור את הטלוויזיה באמצע השידור. התכנית המשיכה להוביל את טבלת הרייטינג כשאחריה "הפטריוטים" אחורה במיוחד

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 15/02/24 11:26 ו באדר א'

הצופים זעמו - זה הנתון שהשיגה "ארץ נהדרת"
ארץ נהדרת, אילוסטרציה, צילום: Tomer Neuberg,FLASH 90

מערכון של ארץ נהדרת ששודר אמש (ד') סביב נושא גיוס חרדים מעורר סערה. סצנת הפתיחה היא של צמד מודיעי נפגעים הדופקים על דלתה של משפחה חרדית, כשהחרדי שפותח את הדלת חשב שמגייסים אותו אך לבסוף מתברר כי המודיעים טעו בכתובת בין בני ברק לרמת גן. לאחר שידור הפרק הצופים זעמו ברשתות החברתיות וטענו שהתכנית מפלגת.

ארץ נהדרת הרגיזה את הצופים ונשארה בראש טבלת הרייטינג

ובכל זאת, נראה שהמערכון המרגיז לא גרם לצופים לסגור את הטלוויזיה באותו הרגע ממש, כי התכנית ששודרה אתמול השיגה 20.7% רייטינג והובילה את הטבלה כהרגלה. זה אמנם רחוק מהשיא שלה, אך עדיין נחשב לנתון טוב עבור התכנית. "הפטריוטים" של ערוץ 14 התדרדרה ל-6.1% רייטינג במקום השני אך עדיין עקפה את "המרדף" של כאן 11 ו"הצינור" של רשת 13, שהשיגו 4.6% ו-4.4% בהתאמה.

גם בקטגוריית החדשות הוביל ערוץ 12, עם 17.6% רייטינג. מהדורת חדשות 14 נותרה במקום השני עם 6.9% רייטינג, כשלא רחוק ממנה מהדורת חדשות 13 עם 6.4% רייטינג. מהדורת החדשות של כאן 11 במקום האחרון עם 5.2% רייטינג.