צפו הפאדיחה הענקית בגמר הכוכב הבא הגיעה ברגע הכי דרמטי

לאחר גמר מותח ודרמטי נבחרה הזמרת עדן גולן לייצג את ישראל באירוויזיון בשבדיה, אך קדמו להכרזה מספר רגעים מיוחדים ורגע אחד מביך במיוחד. לקראת הסיום הוקרן בטעות קטע לא נכון בו נשמעת עובדת הפקה גוערת במנחים, את השקט שהשתרר באולפן קטעה רק היציאה להפסקת פרסומות

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/02/24 08:33 כח בשבט התשפד

הפאדיחה הענקית בגמר הכוכב הבא הגיעה ברגע הכי דרמטי
צילום: ללא

בתום ערב ארוך ודרמטי הסתיימה אתמול (ג') התוכנית הכוכב הבא כשבסיומה הוכרזה הזמרת עדן גולן שמי שתייצג את ישראל באירוויזיון הקרוב בשבדיה. בגמר שרה הזמרת את שירה של להקת אירוסמית' "I Don’t Want To Miss A Thing", ביצוע שהעניק לה בסופו של דבר את הניצחון.

במהלך הגמר נרשמו אירועים רבים ורגעים משעשעים ומרגשים. בהפקה ביקשו להנציח את מתמודד התוכנית רס"ן שאול גרינגליק שנפל בעזה במהלך המלחמה. אך רגע מביך במיוחד נרשם לקראת סוף השידור ורגע לפני ההכרזה על הזוכה כשבמקום הקטע עם משפחת גרינגליק, שודר בטעות קטע אחר של מאחורי הקלעים של ההפקה.

סוס מנצח, אסי עזר ורותם סלע

אסי עזר ורותם סלע, לא נעים. צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

פאדיחת ענק - ברגע השיא של התוכנית

בקטע ששודר נשמעת מפיקה בתוכנית צועקת לעבר הבמה ותוהה מדוע לא הדליקו מיקרופונים, צמד המנחים אסי עזר ורותם סלע השתתקו ובאולם השתררה שתיקה מביכה שנגדעה רק אחרי מספר שניות אז יצאה התוכנית להפסקת פרסומות. בהמשך כשחזרה התוכנית, שודר הקטע הנכון.