צחקתי בקול: 3 סרטי קומדיה שאתם חייבים לראות בנטפליקס

קומדיה ישראלית על פתקים בכותל, משפחה עם שלושה ילדים מאומצים ומאתגרים ותעלומה מותחת בכיכובם של ג'ניפר אניסטון ואדם סנדלר: 3 סרטים קורעים מצחוק בנטפליקס

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 06/02/24 14:19 כז בשבט התשפד

צחקתי בקול: 3 סרטי קומדיה שאתם חייבים לראות בנטפליקס
מתוך הסרט "תעלומת רצח", צילום: netflix

אסקפיזם הפך להיות בימים אלו מוצר נדיר בישראל. חוץ מ"שנות ה-90" של רשת 13 ו"הכוכב הבא" של קשת 12 שכבר עומדת להיגמר, ערוצי הטלוויזיה מלאים בחדשות ואקטואליה מבוקר ועד ערב. אם בא לכם להתנתק לשעה אחת בלבד מהמצב, לשחרר את הלחץ ולהצליח לצחוק גם כשקשה, כדאי שתכירו את סרטי הקומדיה הפופולריים בנטפליקס.

מכתוב

נדיר שיוצרים ישראליים מצליחים ליצור קומדיה איכותית ובאמת מצחיקה, אבל כשמדובר בצמד חנן סביון וגיא עמיר זה כבר לא כל כך מפתיע. השניים שעומדים מאחורי "עספור" ו"פצועים בראש" הביאו לעולם את מכתוב - קומדיה ישראלית ואותנטית בכיכובם, שהגיעה לנטפליקס בינואר האחרון. הסרט הפך לאחת ההצלחות המסחריות הגדולות ביותר של הקולנוע הישראלי ונכנס לרשימת מאה הסרטים הישראליים הנצפים ביותר בכל הזמנים, ואם אתם באמת רוצים לפרגן לקולנוע הישראלי - זה מה שאתם מחפשים.

תקציר: סטיב וצ'ומה, צמד עבריינים שמגולמים על ידי כותבי הסרט, מעורבים בפיגוע במסעדה וניצלים בנס. הצמד מחליט לנצל את ההזדמנות וגונב מזוודה עם סכום כסף גבוה, שהייתה שייכת לאדם שנרצח בפיגוע. השניים מחליטים לעשות טוויסט בחיים ולהפוך מפושעים לנדבנים גדולים, כשהצעד הראשון שלהם הוא להגשים לאנשים משאלות מפתקים שהונחו בכותל. אפשר רק לנחש שמכאן הכל מסתבך.

כרזת הסרט "מכתוב"

כרזת הסרט "מכתוב" צילום: ללא

פתאום משפחה

נדיר שסרטים בנטפליקס באמת גורמים לי לצחוק בקול, אבל "פתאום משפחה" הצליח לעשות את זה. הבדיחות לא מתוחכמות מדי, העלילה לא מורכבת מדי, אבל משהו בפשטות ובטיפשות של הסרט הזה גרם לי לצחוק, להתרגש וגם קצת לדמוע, אולי בגלל העובדה שהסרט מבוסס על חוויות אישיות ואמיתיות של מי שכתב אותו. זה יכול היה להיות סרט קיטשי עם בדיחות מביכות פה ושם, אבל זה לגמרי הרבה יותר מזה.

תקציר: כשפיט ואלי מחליטים להקים משפחה, הם נקלעים לעולם האימוץ באומנה. הם מקווים לקלוט ילד אחד קטן, אבל כשהם פוגשים שלושה אחים, כולל ילדה מרדנית בת 15, המשפחה שלהם צומחת בבת אחת מאפס לשלושה ילדים. כעת, פיט ואלי חייבים לנסות ללמוד את חבלי ההורות המיידית בתקווה להפוך למשפחה.

תעלומת רצח

אני לא צריכה הרבה יותר מסרט בכיכובם של ג'ניפר אניסטון ואדם סנדלר, שני שחקנים קומים נפלאים, אבל אם זה מגיע גם עם עלילה מגניבה, דמויות משוגעות והפקת ענק זה טוב עוד יותר. הקומדיה "תעלומת רצח" כבשה אותי בפעם הראשונה, ואם חשבתי שלא יהיה אפשר להתעלות על זה היא הצליחה לעשות זאת גם עם הסרט השני. תפנו לעצמכם שני ערבים פנויים ותיזהרו לא להיחנק מהפופקורן.

תקציר: ניק ואודרי, שוטר ניו יורקי ואשתו הספרית, יוצאים לחופשה אירופאית כדי להחיות מחדש את הניצוץ בנישואיהם. אלא שהצמד המגושם נקלע למרכזה של תעלומת רצח על סיפונה של יאכטה, וכשניק מנסה לקחת את העניינים לידיים הכל מתחיל להסתבך.

מתוך הסרט "תעלומת רצח 2"

מתוך הסרט "תעלומת רצח 2" צילום: netflix