אח החטוף חשף טלאי צהוב בשידור: "בסוף נקבל יותר גופות מאשר חיים"

במהלך פאנל ששודר בערוץ 12, חשף דני אלגרט שאחיו איציק חטוף בעזה, טלאי צהוב ודרש את שחרור החטופים. "אני מעדיף למות על הרגליים ולא למות על הברכיים, שיכנסו לשם ויכתשו את כל מי שצריך עד שיגיעו לסינוואר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/02/24 14:40 כו בשבט התשפד

אח החטוף חשף טלאי צהוב בשידור: "בסוף נקבל יותר גופות מאשר חיים"
דני אלגרט, אחיו איציק חטוף בעזה, צילום: צילום מסך

"כולנו עברנו שואה, אנחנו אומרים את המילה הזאת על האירוע הזה בלי לפקפק" כך אמר היום (ב') דני אלגרט, אחיו של החטוף איציק אלגרט במהלך שידור פאנל בערוץ 12. הוא הפתיע את חברי הפאנל וחשף טלאי צהוב על חולצתו ואמר: "מהיום והלאה מסתובב עם טלאי צהוב שכתוב עליו 7.10" אמר.

עורך הדין אילן בומבך שהיה חבר בפאנל ניסה להגיב ואמר כי כיום לפחות "יש מדינה ריבונית שמנסה להביא את החטופים, אלגרט השיב: "136 חטופים שם זה לא מדינה ריבונית, אנחנו צריכים להביא אותם לפה".

"אנחנו בסוף נקבל יותר גופות מאשר חיים"

בהמשך מתח ביקורת על הורדת הלחץ מחמאס: "צה"ל יודע שכשיש לו חטוף אחד מפעילים נוהל חניבעל, עשו את זה בצורה כזו או אחרת בשלב הראשון ונכנסו פנימה והביאו 100 חטופים. למה הפסיקו? למה לא ממשיכים לכתוש ולכתוש עד שיביאו גם את השאר" תהה.

הוא הוסיף בכאב ואמר: "אני מעדיף למות על הרגליים ולא למות על הברכיים, שיכנסו שם ויכתשו שם את כל מי שצריך לכתוש עד שיגיעו לסינוואר. הם מתים גם ככה, הם לא חיים, הם יום יום מתים שם, אנחנו בסוף נקבל יותר גופות מאשר חיים ואנחנו משחקים משחקים פוליטיים" סיכם.