בארץ נהדרת רצו להצדיע לעידן עמדי וחטפו אש: "הגזמתם"

בעמוד האינסטגרם של "ארץ נהדרת" פרסמו את החיקוי של הזמר האהוב שנפצע בעזה, ולא ציפו לתגובות זועמות כל כך מצד הצופים: "לא מתחשק אפילו לראות את המערכון. הבן אדם שפך את הלב והנשמה שלו בשביל כולנו, מה זה הדאחקה המזעזעת הזו?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/01/24 15:35 כ בשבט התשפד

בארץ נהדרת רצו להצדיע לעידן עמדי וחטפו אש: "הגזמתם"
עידן עמדי, החיקוי מול המקור, צילום: Miriam Alster/Flash90/קשת 12

שבועות ספורים אחרי שנפצע בעזה, עידן עמדי מגיע שוב ל"ארץ נהדרת" בקשת 12. הפעם אורי לייזרוביץ', הקומיקאי שמגלם אותו, חוזר למסיבת העיתונאים של עמדי אחרי הפציעה, שזכתה לסיקור נרחב. חלק גדול מהצופים לא אהב את הרעיון ואת אופן החיקוי, ומגיבים רבים תקפו את התכנית ברשתות החברתיות.

הצופים זועמים על "ארץ נהדרת": "פשוט גועל נפש, להחרים את השידור"

"פשוט גועל נפש!", כתבה אחת המגיבות בעמוד הרשמי של "ארץ נהדרת" באינסטגרם, "כל פעם שאני בטוחה שהגעתם כבר לשיא אתם שוברים אותו. הבן אדם איבד חברים קרובים, היה שנייה ממוות, גיבור על אמת מבקש את השקט שלו, ואתם מה? עושים מערכון! מבקשת מכל צופי התכנית להחרים את השידור! לא ניתן יד ללעז של גיבורנו, של טובי בנינו".

מגיבה אחרת כתבה: "ממש הופך את הבטן. מאוד מקווה שזה בהסכמת עידן, כי מרגיש ממש לא מגניב". עוד הוסיפה, "לא בא לי אפילו לראות את המערכון. הבן אדם שפך את הלב והנשמה שלו בשביל כולנו, מה זה הדאחקה המזעזעת הזו?". מגיבים אחרים הוסיפו הקנטות משלהם: "בושה", "אפסים", "ירדתם לשפל". "זה לא מצחיק לצחוק על אדם שנפגע והנפש שלו פצועה", טענה אחרת, "די, יש גבול".

"מה נותר לנו בזמנים האלה אם לא לצחוק קצת?"

לצד התגובות הזועמות, היו גם מי שהצליחו לראות את הצד השני. "צוחקים איתו, לא עליו", כתב אחד המגיבים, "תהיו בטוחים שהם כולם שם אוהבים אותו ומעריצים שלו. מאמין בלב שלם שהם רצו לעשות מחווה עבורו ולא מתוך מטרה ללעוג". מגיב אחר הוסיף: "עם כל הכבוד לגבורה של עידן עמדי ויש כבוד, מה נותר לנו בזמנים האלה אם לא לצחוק קצת? שחררו ותתקדמו".