לא גל"צ: זאת תחנת הרדיו המואזנת בישראל

חברת קנטאר מדיה פרסמה את תוצאות סקר TGI וחשפה את נתוני ההאזנה השנתיים לרדיו בישראל. כאן רשת ב' שומרת על יציבות בתור תחנת האקטואליה המואזנת בישראל ורדיו 103 מצליח להתחזק

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/01/24 12:58 כ בשבט התשפד

לא גל"צ: זאת תחנת הרדיו המואזנת בישראל
שידורי רדיו, אילוסטרציה , צילום: shutterstock

שנת 2023 הסתיימה לפני פחות מחודש, וכעת חברת קנטאר מדיה מפרסמת את תוצאות סקר TGI לגבי האזנה לרדיו בששת החודשים האחרונים. סביר להניח שבעקבות המלחמה, ההאזנה הכללית לרדיו במדינת ישראל עלתה מ-61.5% ל-65.1% בחצי השנה האחרונה של 2023. בקבוצות המובילות ברדיו, לעומת זאת, נרשמה עלייה מזערית בשיעורי החשיפה השנתיים: תחנות "כאן" ב-0.1% בלבד, וגלי צה"ל ב-1%.

תחנת "כאן רשת ב'" היא תחנת האקטואליה המואזנת בישראל

על פי הסקר, תחנת "כאן רשת ב'" היא תחנת האקטואליה המואזנת בישראל, עם קרוב למיליון מאזינים במהלך המלחמה, וזאת על אף שרשמה ירידה משמעותית, מ-21.5% האזנה ל-20.1%. בגלי צה"ל לעומת זאת לא נרשמו שינויים משמעותיים, עם עלייה של 1% לעומת שנה שעברה. בחצי השנה האחרונה נרשמה דווקא ירידה של אחוז, מ-20% בתחילת 2023 ל-19% במחצית השנייה.

על פי הנתונים השנתיים, תחנת "כאן רשת ב'" מנצחת את שידורי גל"צ לאורך כל שעות היום. "כאן גימל", "כאן תרבות" ו"כאן קול המוזיקה" רשמו לעצמן שיאים חדשים מאז הקמת התאגיד, ו"הבוקר הזה" עם אריה גולן היא תכנית האקטואליה המואזנת ביותר בישראל.

בזמן שכאן רשת ב' רשמה לעצמה שיאים, תחנת הרדיו 103 המשיכה להתחזק, עם שיעור האזנה של 10.3% לאורך כל השנה, במחצית הראשונה והשנייה, לעומת 8.4% בשנה הקודמת.