האוס והחתונמי של ארה"ב: 13 סדרות חדשות עולות לנטפליקס

דרמה, אימה, ריאליטי וסרטים לקטנטנים - נטפליקס משיקה את הסדרות והסרטים החדשים לחודש פברואר ויש שם את כל מה שרק תחלמו עליו לחודש גשום וסוער. תדליקו מזגן על חימום ותתפנקו

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/01/24 12:39 יט בשבט התשפד

האוס והחתונמי של ארה"ב: 13 סדרות חדשות עולות לנטפליקס
צילום: shutterstock

חודש פברואר צפוי להיות גשום וסוער, כזה שעושה חשק להישאר בבית ולצאת החוצה כמה שפחות. בדיוק בגלל זה ריכזנו עבורכם את הסדרות והסרטים החדשים של נטפליקס. כעת כל מה שנשאר הוא להיכנס מתחת לשמיכה עם נשנוש מפנק ולא לצאת עד שממש חייבים.

סדרות חדשות בנטפליקס

1. אלכסנדר הגדול - Alexander the Great

31.1.2024

סדרת דוקו-דרמה חדשה שבוחנת את חייו של אלכסנדר הגדול ואת כיבושיו באימפריה הפרסית באמצעות שילוב בין שחזורים דרמטיים וראיונות עם מומחים.

2. האוס - House

1.2.2024

כל שמונה העונות של "האוס", סדרת דרמה רפואית ששודרה לראשונה בשנת 2004, מגיעות החודש לנטפליקס. העלילה עוקבת אחר דוקטור גרגורי האוס, גאון רפואי עם שיטות עבודה שנויות במחלוקת, שמתמודד עם התנגדויות של עמיתיו לעבודה.

יו לורי, כוכב האוס

יו לורי, כוכב האוס צילום: Kathy Hutchins,Shutterstock

3. מטומטמת

4.2.2024

סדרת הטלוויזיה הישראלית שנכתבה על ידי בת חן סבג, שהיא גם השחקנית הראשית בה, מגיעה לנטפליקס על כל 3 עונותיה. עלילת הסדרה עוקבת אחרי שירי אזוגי, שחקנית מובטלת בת 30 אשר נראית כמו נערה מתבגרת ונכנסת כשוטרת סמויה לתיכון "משעולים", כדי לתפוס את המנהל החשוד ברומן.

4. סנדרלנד עד המוות - Sunderland ‘Till I Die

13.2.2024

עונה שלישית של "סנדרלנד עד המוות" מגיעה לנטפליקס. סנדרלנד משוועת לקצת יציבות, והמועדון מגייס מנגר חדש בתקווה לצאת מליגה אחת היישר אל האליפות הנכספת.

5. האהבה היא עיוורת - Love Is Blind

14.2.2024

סדרת הריאליטי חוזרת לעונה שישית: רווקים ורווקות מתארסים זה לזו מבלי שנפגשו, וכעת נאלצים ליצור יחד חיים משותפים ולבחון האם הזוגיות תעבוד גם במציאות. או במילים אחרות, הגרסה של ארצות הברית לחתונמי.

6. בוקר טוב, ורוניקה - Good Morning Veronica

14.2.2024

בעונה שלישית, אחרונה ועוצרת נשימה, ורוניקה כורתת בריתות בלתי צפויות, מגלה פרטים על העבר שלה, ומאבקה למען הצדק מגיע לשיאו.

7. חוק וסדר: מדור מיוחד - Law & Order: Special Victims Unit

15.2.2024

עונות 6-11 בסדרת הדרמה המשטרתית מגיעות לנטפליקס. בכל תחילת פרק הסדרה עוקבת אחרי צוות קטן של בלשי משטרה בעיר ניו יורק שחוקרים פשע חמור, ובהמשך הפרק העלילה עוברת להתמקד בחקירה המשטרתית נגד הנאשם.

חוק וסדר

חוק וסדר צילום: Gorodenkoff,Shutterstock

8. המופע של וינס סטייפלס - The Vince Staples Show

15.2.2024

הוא די מפורסם וגם עשיר למדי: הראפר והשחקן וינס סטייפלס מתמודד עם האתגרים וההפתעות של חיי היומיום בעיר הולדתו לונג ביץ בעונה ראשונה לסדרה החדשה.

9. סיפון תחתון - Below Deck

15.2.2024

עונה שנייה לריאליטי המתאר את חייהם של אנשי צוות שעובדים ומתגוררים על סיפון על יאכטה.

10. להרוג את איב - Killin Eve

15.2.2024

4 עונות של סדרת הדרמה הבריטית מגיעות לנטפליקס. הסדרה עוקבת אחר איב פולסטרי, אישה מתוסכלת ומשועממת בעבודה המשרדית שלה כקצינת MI5. איב נאלצת לעצור ולמצוא את וילאנל, רוצחת מוכשרת ופסיכופתית אכזרית ובלתי צפויה בעליל, כאשר שתי הנשים נפגשות הן נהפכות לאובססיביות זו לזו.

11. איינשטיין והפצצה - Einstein and the Bomb

16.2.2024

מה קרה אחרי שאיינשטיין נמלט מגרמניה הנאצית? סדרת דוקו דרמה שצוללת לתוך מוחו של גאון מיוסר באמצעות צילומי ארכיון ודבריו של איינשטיין עצמו.

12. אפשר לספר לך סוד - Can I Tell You A Secret

21.2.2024

חייהן של שלוש נשים משתנים מקצה לקצה אחרי שמטרידן סדרתי פורץ לחשבונות שלהן ברשתות החברתיות. הן רק שלוש מתוך שורה ארוכה של קורבנות.

13. אהבה חדשה

21.2.2024

שתי העונות הראשונות של סדרת הריאליטי של רשת 13 מגיעות לנטפליקס. במסגרת הסדרה רווקים ורווקות נכנסים יחד לווילה אחת, במטרה לצאת ממנה עם אהבה חדשה.

מאיה ורטהיימר ב"אהבה חדשה"

מאיה ורטהיימר ב"אהבה חדשה", צילום: צילום מסך רשת 13

אווטאר: כשף האוויר האחרון - Avatar: The Last Airbender

22.2.2024

כשף האוויר האחרון מגיע לנטפליקס, במטרה להציל שוב את ארבע האומות. עיבוד לייב-אקשן לסדרת האנימציה הפופולרית.

פורמולה 1: המרוץ לניצחון - Formula 1: Drive to Survive

23.2.2024

עונה שישית לסדרה הדוקומנטרית מתעדת את ההתרחשויות מאחורי הקלעים של האליפות. היא שודרה לראשונה ב-8 במרץ 2019 וזכתה לפופולריות רבה. פרקי הסדרה עולים לאוויר כשבוע לפני התחלת עונת המרוצים.

סרטים חדשים בנטפליקס ישראל

נעדרת - Missing

29.1.2024

נעדרת הוא מותחן מסתורין אמריקאי. כשאמה נעלמת בזמן חופשה בקולומביה עם החבר החדש שלה, החיפוש של ג'ון אחר תשובות מפריע על ידי דיווחים ביורוקרטיים בינלאומיים. תקועה אלפי קילומטרים משם בלוס אנג'לס, יוני משתמשת באופן יצירתי בכל הטכנולוגיה העדכנית ביותר בהישג ידה כדי לנסות למצוא אותה לפני שיהיה מאוחר מדי. עם זאת, ככל שהיא חופרת יותר ויותר, הבדיקה הדיגיטלית שלה מעלה במהרה יותר שאלות מאשר תשובות.

שכחו אותי בבית 1-2 - Home Alone 1-2

1.2.2024

כאשר קווין מקליסטר בן ה-8 משחק בלילה לפני טיול משפחתי לפריז, אמו גורמת לו לישון בעליית הגג. לאחר שהמקאליסטים עזבו בטעות לשדה התעופה ללא קווין, הוא מתעורר לבית ריק ומניח שרצונו שלא תהיה לו משפחה התגשמה. אבל ההתרגשות שלו גועשת כשהוא מבין ששני נוכלים מתכננים לשדוד את בית המגורים של מקאליסטר, ושהוא לבדו חייב להגן על בית המשפחה.

שכחו אותי בבית

שכחו אותי בבית צילום: Ksenia Shestakova,Shutterstock

גנוב על הירח 1-3 - Decpicable Me 1-3

1.2.2024

נבל העל גרו רוקם תוכנית לגנוב את הירח. מוקף בצבא של מיניונים צהובים קטנים ובארסנל הנשק ומכונות המלחמה הבלתי חדיר שלו, גרו מתכונן להביס את כל מי שעומד בדרכו. אבל שום דבר בחישובים ובעבודות היסוד שלו לא הכין אותו לאתגר הגדול ביותר שלו: שלוש ילדות יתומות מקסימות שרוצות להפוך אותו לאבא שלהן.

המיניונים - Minions

1.2.2024

המיניונים, שהתפתחו מאורגניזמים צהובים חד-תאיים בשחרית, חיים כדי לשרת, אך מוצאים את עצמם עובדים עבור סדרה מתמשכת של מאסטרים לא מוצלחים. בלי מאסטר להתחרט עליו, המיניונים נופלים לדיכאון עמוק. אבל למיניון אחד, קווין, יש תוכנית - מלווה בחברים שלו סטיוארט ובוב, קווין יוצא לחפש בוס מרושע חדש שאחיו יעקוב אחריו. החיפוש שלהם מוביל אותם לסקרלט אוברקיל, נבל העל הראשון בעולם.

המניונים

המניונים צילום: Amnaj Tandee,Shutterstock

בריאן בנקס - Brian Banks

1.2.2024

סיפורו האמיתי מעורר ההשראה של בריאן בנקס, כוכב פוטבול מכל תיכון אמריקאי שמוצא את חייו על כנו כאשר הוא מורשע בטעות בפשע שלא ביצע. למרות היעדר ראיות, בנקס עובר מסילת ברזל דרך מערכת משפט שבורה ונידון לעשור של מאסר ומאסר על תנאי. שנים לאחר מכן, בתמיכתם של ג'סטין ברוקס ופרויקט התמימות של קליפורניה, בנקס נלחם כדי להשיב לעצמו את חייו ולהגשים את חלומותיו לשחק ב-NFL.

Grace: the Possession

1.2.2024

הטרור עוטף את גרייס, מתבגרת קתולית אדוקה, כשהיא מתחילה לחוות תקלות שמאובחנות על ידי כמרים בכנסייה שלה כסימן לחזקה שדים.

רוצח מתחת למיטה - Killer Under the Bed

1.2.2024

נערה שמתמודדת עם קשיים בבית ובבית הספר בעקבות מות אביה עוברת עם משפחתה לבית חדש, ומוצאת בובה מקוללת שחושפת עד מהרה כוחות שטניים.

הפולשים - The Intruders

1.2.2024

איש משפחה שחוזר מחופשה מוצא פולשים בביתו, ונגרר לעימות שמסלים לממדים מבהילים.

אוריון והחושך - Orion and the Dark

2.2.2024

הסרט "אוריון והחושך" מבוסס על ספר ילדים מאת אמב יארלט. הילד הצעיר, אוריון, מתמודד מפחדים חסרי הגיון, והפחד שהוא מתמודד איתו על בסיס יומי הוא החושך. במהלך הסרט הוא לומד להתמודד עם הפחד וגם עם פחדים אחרים.

זאב - Wolf

3.2.2024

סרט אימה העוקב אחר ויל רנדל, עורך ראשי בחברת הוצאת ספרים שדורש זאב במהלך נסיעה לילית. כאשר הוא עוצר את המכונית וניגש לבחון את הזאב, מתנפל עליו הזאב, נושך אותו ונמלט. ויל נפצע בכף ידו ולמחרת נבדק על ידי הרופא שמזריק לו חי נגדסון כלבת. ויל מרגיש שחל בו שינוי, השמיעה והריח שלו התחדדו והוא מסוגל לשמוע ולהריח יותר מבן אדם פשוט.

לאהוב מחדש - Love Again

6.2.2024

בהתמודדות עם אובדן הארוס שלה, מירה ריי שולחת סדרה של הודעות טקסט רומנטיות למספר הסלולרי הישן שלו, מבלי להבין שהוא הוקצה מחדש לעיתונאי רוב ברנס. רוב נשבה בכנות של דבריה בטקסטים הבנויים להפליא. כשהוא מוטל לכתוב פרופיל של כוכבת העל סלין דיון, הוא מגייס את עזרתה כדי להבין איך לפגוש את מירה באופן אישי - ולכבוש את ליבה.

השטן לובשת פראדה - The Devil Wears Prada

7.2.2024

אנדי היא בוגרת מכללה עם חלומות גדולים. כשהגיעה לעבודה במגזין "Runway" היוקרתי, היא מוצאת את עצמה העוזרת של העורכת השטנית מירנדה פריסטלי. אנדי מטילה ספק ביכולתה לשרוד את הסיור העגום שלה בתור העוזרת של מירנדה.

משחקת באש - Firestarter

11.2.2024

זוג מנסה נואשות להסתיר את בתם, צ'רלי, מסוכנות פדרלית מפוקפקת שרוצה לרתום את המתנה חסרת התקדים שלה להפיכת האש לנשק להשמדה המונית. אביה לימד אותה איך לנטרל את כוחה, אבל כשצ'ארלי מגיע לגיל 11, האש הופכת קשה יותר ויותר לשלוט. כשפעיל מסתורי סוף סוף מוצא את המשפחה, הוא מנסה לתפוס את צ'רלי אחת ולתמיד - אבל יש לה תוכניות אחרות.

משחק על אמת - Players

14.2.2024

לכתבת ספורט מניו יורק יש הרבה מהלכים מתוחכמים שעוזרים לה להשיג סטוצים - אבל כשהיא מתאהבת פתאום באחד מהם, היא צריכה למצוא מהלך שיעזור לה לבסס קשר אמיתי.

players

players צילום: netflix

נערה בהפרעה - Girl, Interrupted

15.2.2024

הסרט מתרחש בעולם המשתנה של סוף שנות ה-60. סיפורה האמיתי של סוזנה קייסן, אישה צעירה שמוצאת את עצמה במוסד לחולי נפש נודע לצעירות במצוקה, שם עליה לבחור בין עולם של אנשים ששייכים מבפנים, כמו ליסה המפתה והמסוכנת, או עולם המציאות הקשה לעתים קרובות מבחוץ.

סנאץ' - Snatch

15.2.2024

מקדם האגרוף הבלתי חוקי טורקיש משכנע את הגנגסטר בריק טופ להציע הימורים על המתאגרף מיקי בעסקי ההימורים שלו. כאשר מיקי לא זורק את הקרב הראשון שלו כפי שסוכם, בריק טופ זועם דורש משחק נוסף. בינתיים, הגנגסטר פרנקי ארבע אצבעות מגיע להמר עבור חבר עם סוכני ההימורים של בריק טופ, כאשר מספר פושעים מתכנסים ליהלום גנוב שפרנקי הגיע ללונדון כדי למכור.

אחוזת דאונטון: עידן חדש - Downton Abbey: A New Era

18.2.2024

משפחת קרולי יוצאת למסע גדול לדרום צרפת כדי לחשוף את המסתורין של הווילה החדשה של הרוזנת האלמנה.

65

20.2.2024

לאחר התרסקות קטסטרופלית על כוכב לכת לא ידוע, הטייס מילס מגלה במהירות שהוא למעשה תקוע בכדור הארץ - לפני 65 מיליון שנה. כעת, עם סיכוי אחד בלבד להצלה, על מילס והניצול היחיד הנוסף, קואה, לפלס את דרכם על פני שטח לא ידוע רצוף יצורים פרהיסטוריים מסוכנים.

מבעד לחלוני 3: פנים מול פנים - Through My Window: Looking at You

23.2.2024

רקל מאוהבת ללא תקנה בשכנה ארס, למרות שמעולם לא דיברה עם הגבר המסתורי ומתבוננת בו בסתר בכל פעם שהוא מגיע דרך החלון. היא נחושה לזכות באהבתו.

מיה קולפה - Mea Culpa

23.2.2024

סנגורית פלילית מטפלת בתיק של אומן שמואשם ברצח ונאלצת לבחור בין משפחתה, חובותיה ותשוקותיה המסוכנות.

קוד 8: חלק 2 - Code 8 Part II

28.2.2024

בעיר שבה אנשים עם יכולות על‑אנושיות מנודים מהחברה, גבר שניחן בכוח‑על פונה לחיי פשע בעולם התחתון בניסיון לעזור לאימו החולה.