אל תצאו מהבית: 3 סרטים לראות עם הילדים בנטפליקס

חודש פברואר הולך להיות קר וגשום מהרגיל - זו ההזדמנות להישאר עם הילדים בתוך הבית, להתעטף בתוך שמיכות פוך מחממות ולפתוח את הנטפליקס. הנה 3 סרטים נפלאים לכל המשפחה

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/01/24 11:38 יט בשבט התשפד

אל תצאו מהבית: 3 סרטים לראות עם הילדים בנטפליקס
נטפליקס, צילום: Morrowind,Shutterstock

אחרי תקופה ארוכה עם מזג האוויר חם מהרגיל, חודש פברואר צפוי להיות קר, גשום וסוער. זאת לא תקופה טובה לצאת עם הילדים לגינה או לטייל בחוץ, אבל לא חייבים להשתעמם בתוך הבית. הבאנו עבורכם 3 סרטים חדשים של נטפליקס לחודש פברואר, כאלה שתוכלו לצפות בהם ביחד עם הילדים ועם כוסות שוקו חמות.

אוריון והחושך

2.2.2024

הסרט "אוריון והחושך" מבוסס על ספר ילדים מאת אמב יארלט, והוא לא רק מתוק ומעניין אלא גם עם מסר שתרצו להעביר לילדים שלכם. הילד הצעיר, אוריון, מתמודד מפחדים חסרי הגיון, והפחד שהוא מתמודד איתו על בסיס יומי הוא החושך. במהלך הסרט הוא לומד להתמודד עם הפחד וזו הזדמנות מעולה עבורכם לעודד את הילדים להתגבר על הפחדים שלהם.

שכחו אותי בבית

1.2.2024

מה כיף יותר מלהראות לילדים שלכם את הסרטים שאתם בעצמכם גדלתם עליהם? שני הסרטים הראשונים של "שכחו אותי בבית", שיצאו לראשונה בשנים 1990-1992, מגיעים לנטפליקס ישראל. זאת ההזדמנות שלכם להתכרבל עם הילדים מתחת לשמיכות ולהתגלגל ביחד מצחוק, רק תזכרו להבטיח להם שאף פעם לא תשכחו אותם בבית.

שכחו אותי בבית

שכחו אותי בבית צילום: Ksenia Shestakova,Shutterstock

גנוב על הירח

1.2.2024

היצורים הצהובים והשובבים מגיעים לנטפליקס ישראל, כולל סרט ההמשך "המיונים". שלושה סרטים שתוכלו לפרוס לשבוע שלם, או לכמה שבועות, על עלילות גרו הנבל והמיניונים - רק קחו בחשבון שברגע זה ממש קבעתם את התחפושת של הילדים בפורים הקרוב.

המיניונים

המיניונים צילום: Amnaj Tandee,Shutterstock