מביך: שידור חוזר הצליח לעקוף את ערוץ 14

קשת 12 שידרה שוב תכנית של "ארץ נהדרת", שכבר שודרה בעבר, ועדיין הצליחה לעקוף את "הפטריוטים" עם ינון מגל בשעות הפריים טיים. רשת 13 הרחק מאחור, ומהדורות החדשות שומרות על הסדר

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 21/01/24 12:28 יא בשבט התשפד

מביך: שידור חוזר הצליח לעקוף את ערוץ 14
ינון מגל, צילום: תומר שלום

התכנית "הפטריוטים" בהגשת ינון מגל נחשבת לתכנית אקטואליה מצליחה, המשיגה נתוני רייטינג מרשימים מדי יום. היא אמנם אינה קוטפת את המקום הראשון בטבלה, מלבד פעמים בודדות, אך מצליחה בדרך כלל לשמור על המקום השני. אתמול (שבת) קשת 12 שוב עקפה אותה, הפעם עם שידור חוזר.

"ארץ נהדרת" עוקפת את "הפטריוטים" גם עם שידור חוזר

אין ספק ש"ארץ נהדרת" היא אחת התכניות הכי מצליחות בפריים טיים, אך הפעם היא הצליחה להרשים אפילו עם שידור חוזר. בעוד קשת 12 השיגה 9.1% רייטינג לתכנית שכבר שודרה בעבר, "הפטריוטים" בהגשת ינון מגל עמדה רק על 8.5% רייטינג. יש לציין כי שתי התכניות לא שודרו במקביל, אלא בשעות שונות. "הצינור" ששודרה ברשת 13 רחוקה מהשתיים, עם 5.7% רייטינג. התכנית "גואטה בדרך" בכאן 11 בתחתית הטבלה עם 3% רייטינג.

בקטגוריית החדשות הסדר זהה, אך הנתונים שונים. מהדורת חדשות 12 בראש הטבלה עם 15.8% רייטינג ואחריה מהדורת החדשות של ערוץ 14, עם 6.2% רייטינג. מהדורת החדשות של ערוץ 13 צמודה עם 6%, ובתחתית הטבלה זו של כאן 11, עם 3.7% רייטינג בלבד.