שטפתי את כפות הרגליים שלי עם כלור | הצצה

תאגיד השידור הישראלי מציג עונה נוספת בתוכנית המציאות שנגעה בלבבות של רבים, תוך מענה על שאלות אנונימיות של הצופים מהבית שלא נהוג לשאול ותשובות אמיתיות מהלב

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/01/24 16:32 כז בטבת התשפד

שטפתי את כפות הרגליים שלי עם כלור | הצצה
שאלות ותשובות מהלב, העונה החדשה של סליחה על השאלה, צילום: כאן 11

"סליחה על השאלה" זוכת שלושה פרסי אקדמיה, חוזרת בעונה רביעית בכאן 11. הפרקים הראשונים יעסקו פונדקאיות, רופאים מתמחים, דיכאון אחרי לידה, פושטי רגל, זוגות ערבים-יהודים, הריגה בשוגג, OCD – הפרעה טורדנית כפייתית, אנשים שעזבו את הארץ, מכורים נקיים מאלכוהול. התוכנית, שחוזרת אחרי שלוש עונות, מביאה אל המסך דמויות אמיתיות וכנות החושפות סיפורים מרגשים באמצעות שיח אנושי בגובה העיניים, נטול דרמטיות ומתובל בלא מעט הומור.

השאלות שתמיד רציתם לשאול אבל לא העזתם

כל תוכנית מתמקדת בקבוצה מסוימת המתמודדת עם ביקורת, סטיגמות ושיפוטיות מהסביבה. המשתתפים בתוכנית עונים בפתיחות על שאלות שהופנו אליהם מהציבור הרחב, דרך עמוד הפייסבוק של כאן. מדובר בשאלות שרבים היו רוצה לשאול אך מעולם לא העזו, או שפשוט לא ניתנה להם ההזדמנות לכך.

"סליחה על השאלה", מבוססת על הפורמט "You can't ask that" של רשת ABC האוסטרלית, זוכה פרס Rose d'Or בקטגוריית תוכנית הדוקו-ריאליטי הטובה ביותר. את הפורמט קנו כבר כ-30 מדינות ברחבי העולם והוא משודר גם בכאן חינוכית לילדים ונוער וגם במכאן בערבית. במאי ועורך: אסף בקר | חברת ההפקה: "יולי אוגוסט".

"סליחה על השאלה" תשודר החל מ- 09 בינואר, בימי שלישי, בשעה 22:05 ב- כאן 11 וב- כאן BOX