כך יהודה סעדו הגיב להדחתו מ"הכוכב הבא"

יהודה סעדו חזר למסך כמעט שני עשורים לאחר הזכייה בעונה השלישית של "כוכב נולד". אחרי ההדחה בשלב הכיסא החם של "הכוכב הבא", הוא מודה: "אני לא מאוכזב, אבל כן מופתע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/01/24 10:50 כז בטבת התשפד

כך יהודה סעדו הגיב להדחתו מ"הכוכב הבא"
יהודה סעדו, צילום: שי פרנקו

18 שנים אחרי הניצחון בעונה השלישית של "כוכב נולד", יהודה סעדו חזר למסך בתור מתמודד בתכנית "הכוכב הבא", במטרה לייצג את מדינת ישראל באירוויזיון. אתמול (א') בשלב הכיסא החם הוא ביצע בתכנית את השיר "מרוב אהבה שותק", והודח עם 50% בלבד.

יהודה סעדו על ההדחה: "אני לא מאוכזב, אבל כן מופתע"

בראיון ל-mako, סיפר סעדו על התחושות אחרי ההדחה. "אני לא מאוכזב, אבל כן מופתע", הוא הודה, "לא חשבתי שעל השיר הראשון אמצא את עצמי מודח מהתוכנית, הופתעתי - אבל, לקחתי את זה בפרופורציות וברוח ספורטיבית. הלב שלי נקי, אני חס ושלום לא מרגיש משהו כבד בלב על אחד השופטים. המצב המדינה נתן לנו קצת פרופורציה. אז בסדר, הודחתי בנאמבר הראשון שלי, אבל יש אנשים במדינה שנמצאים בסרט אחר לגמרי".

כשנשאל האם הוא מתחרט על בחירת השיר, הודה שלא היה משנה אותו גם במבט לאחור. "אפילו שזה היה מאוד קצר, אני רוצה לומר המון תודה ל'טדי' ולכולם בהפקה", הוא מסכם את החוויה, "הרגשתי שאני מנער את האבק מהכנפיים, האבק שהצטבר במשך שנים, כשהעדפתי להיות פחות בעשייה. עכשיו אני עם הפנים קדימה, עם שיר חדש, וזה באמת מרגש. זה נותן דלק. אני חושב שהעם שלנו צריך להתחבר לרגש בימים האלה".

האודישן של יהודה סעדו: