צעקות, דמעות ויציאה דרמטית מהאולפן: 5 הראיונות הכי טובים של אופירה וברקו

6 העונות המשותפות של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בתכניתם המשותפת בקשת 12 יצרו הרבה סערות תקשורתיות, ראיונות שהתפוצצו ודמעות בשידור חי. חזרנו אל 5 התכניות הכי מוצלחות של הצמד

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 03/01/24 19:04 כב בטבת התשפד

צעקות, דמעות ויציאה דרמטית מהאולפן: 5 הראיונות הכי טובים של אופירה וברקו
הדר מוכתר אצל אופירה וברקו, צילום: צילום מסך קשת 12

אחרי 18 שנים של זוגיות טלוויזיונית ו-6 עונות על המסך של קשת 12, אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' הודיעו על פרידה. חזרנו אל 5 התכניות הכי מוצלחות של השניים ונזכרנו איך הפכו לזוג הכי מצליח על המסך.

הסולחה שהתפוצצה

2019

אי אז ב-2019, מדינה שלמה סערה בגלל הסכסוך של החברים הטובים, אייל גולן ואופירה אסייג. סיבת הדרמה: גולן הוריד עוקב. ברקוביץ', שתפס אז את הצד המגשר, הזמין את גולן לאולפן וניסה לפייס בין השניים. אלא שעד מהרה ניסיון הסולחה יצא מכלל שליטה ואסייג הטיחה את כל הכעס שלה בזמר המפורסם: "זה לא על העוקב. אתה הגדרת את איתי לוי ונסרין כמשפחה, איתי לוי ונסרין זה אופירה? תתקדם! לא, זה שיא השיאים". רק שנתיים לאחר מכן, כשאביו של גולן נפטר, הועילו בטובם השניים להשלים.

"הסולחה" של אייל גולן ואופירה אסייג

"הסולחה" של אייל גולן ואופירה אסייג צילום: צילום מסך קשת 12

דמעות של אלופה אולימפית

2021

המתעמלת האולימפית לינוי אשרם זכתה במספר אליפויות לאורך הקריירה שלה. בראיון שנתנה ל"אופירה וברקו" בסיום שנת 2021, השלושה חגגו את האליפות החדשה שלה. אלא שאסייג לא ידעה שאשרם פרודה טרייה, וכשהזכירה את בן זוגה - היא פרצה בבכי. הסצנה הזאת של בחורה שבורת לב לא השאירה עין אחת יבשה, וגם כעת אי אפשר לשכוח אותה.

לינוי אשרם בראיון קורע לב

לינוי אשרם בראיון קורע לב צילום: צילום מסך קשת 12

האמבוש על הדר מוכתר

2022

לאורך השנים אסייג וברקוביץ' הצליחו להרגיז הרבה מאוד מרואיינים, אך שברו שיא חדש עם הדר מוכתר, כשהראיון עימה התפוצץ והיא נטשה את האולפן בזעם ודמעות. הסיבה לכך הייתה האורח שהגיע לצד מוכתר, שהציג טענות קשות כלפיה. "יש גבול", כתבה בטוויטר אחרי היציאה מהאולפן, "מעולם לא חשבתי שיעשו לי כזה אמבוש בשידור חי. כאילו מה עשיתי? לקחתי שוחד? גנבתי? לליברמן ולאיילת שקד ושאר הפוליטקאים בחיים לא היו עושים את זה. אז למה בי חובטים בלי סוף?".

הדר מוכתר אצל אופירה וברקו

הדר מוכתר אצל אופירה וברקו צילום: צילום מסך קשת 12

סטטיק פותח הכל

2023

הפרידה המוזיקלית של סטטיק ובן אל הצליחה לטלטל את עולם התרבות. אחרי שבע שנים בהן כיכבו כצמד מצליח ומכונת להיטים, הפתיעו כשהחליטו להפריד כוחות. השניים שמרו על שתיקה במשך זמן רב, עד יציאת הסרט של סטטיק והראיון הדרמטי בתכנית "אופירה וברקו", בו דיבר לראשונה על בן אל, על המשקעים ביניהם ועל האכזבה. לאחרונה עלה הראיון שוב לכותרות, כשקטע מתוכו הוגדר כ"נבואה שהוגשמה": צמד המגישים מופתע מהפרידה, סטטיק מטיח בהם "אתם רואים את עצמכם לא מסתדרים וממשיכים להגיש ביחד?", והשניים השיבו בחיוב. את מה שקרה רק חודשים לאחר מכן כולנו יודעים.

סטטיק באולפן של אופירה וברקו

סטטיק באולפן של אופירה וברקו צילום: צילום מסך קשת 12

ראיון עם ראש הממשלה

2022

אחרי שנים שאסייג הצהירה בכל פלטפורמה שהיא מחכה לראיון עם ראש הממשלה, וזוכה לסירובים בזה אחר זה, הזוג הטלוויזיוני הצליח סוף סוף להשיג ראיון - אך לא עם ראש הממשלה אליו התכוונו. בקדנציה הקצרה של יאיר לפיד הוא הספיק להגיע גם לתכנית המפורסמת, בראיון די משעמם ובלי הרבה דרמות. אז את בנימין נתניהו הצמד כבר לא יראיין ביחד, ככל הנראה, אבל לפחות זכו לראיין ראש ממשלה מכהן.

יאיר לפיד אצל אופירה וברקו

יאיר לפיד אצל אופירה וברקו צילום: צילום מסך קשת 12