שחקן נוסף בזירה: ערוץ טלוויזיה חדש קם בישראל

רשת i24NEWS, הפועלת באנגלית, צרפתית וערבית, משיקה ערוץ חדשות חדש בישראל - בעברית. העורך הראשי הנבחר הוא מנכ"ל חדשות 13 לשעבר, ישראל טויטו, ובימים אלו מחפשים אחר מגישים ויוצרי תוכן לערוץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/01/24 17:49 כא בטבת התשפד

שחקן נוסף בזירה: ערוץ טלוויזיה חדש קם בישראל
אולפן טלוויזיה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

המלחמה הגבירה את התעניינות הציבור בחדשות ואקטואליה, וניתן לראות זאת בבירור בנתוני הרייטינג המתפרסמים מדי יום. איש העסקים פטריק דרהי, הבעלים של רשת i24NEWS, החליט לקחת את זה צעד קדימה ולהשיק ערוץ חדשות חדש בעברית.

הערוץ החדש יתחיל לשדר מישראל באמצע 2024 ויהיה ערוץ מסחרי מבוסס פרסומות, בשלב זה ישודר באמצעי הסטרימינג בלבד. מי שנבחר לעורך הראשי של הערוץ הוא מישהו שמכיר את תעשיית החדשות בישראל מקרוב - ישראל טויטו, המנכ"ל הקודם של חדשות 13.

רשת i24NEWS משיקה ערוץ חדשות חדש בישראל

רשת i24NEWS כבר פועלת באנגלית, צרפתית וערבית ומספקת חדשות על ישראל בכל השפות הללו, וכעת תפעל לראשונה גם בעברית. ההחלטה הזאת מגיעה לאחר מחשבה ארוכה וניתוח הקהל הישראלי. בהנהלת הערוץ החדש כבר החלו בגיוס אחר עיתונאים, מגישים, עורכים, אנשי תוכן, מפיקים, וגם כתבים ועורכים לאתר שילווה את הערוץ המצולם. אולפני הרשת ממוקמים בנמל יפו, ובימים אלו עומלים על הקמת אולפן רביעי לצורך צילומים לערוץ החדש.

הערוץ אמנם ישודר, לפחות כרגע, בסטרימינג בלבד, אך ייכנס לתחרות עם ערוצי החדשות המספקים עדכונים שוטפים על המסך - ערוץ 12, ערוץ 13, ערוץ 11 וערוץ 14. ברשת מסרו: "הערוץ החדש מצטרף לערוצי הקבוצה באנגלית, צרפתית וערבית, ויספק לצופים בישראל עדכוני חדשות ודיווחים שוטפים לצד תוכן אקטואלי".

פרנק מלול, מנכ"ל i24NEWS: "אנחנו יוצאים לדרך כשלרשותנו הידע, הכלים ו-10 שנות ניסיון מקצועי, אשר יאפשרו לנו להקים ערוץ חדשות מותאם לצופה הישראלי בסטנדרט בינלאומי. במשך שנים רבות הבטחנו כי נביא את i24NEWS גם לישראל ואנו בשלים וערוכים למשימה. הקהל הישראלי משווע לערוץ חדשות מעמיק, אחראי ומאוזן, וכזה בדיוק יהיה ערוץ החדשות של i24NEWS בעברית".