גם מתח וגם דרמה: 10 סרטים חדשים על המסך שלכם בקרוב

סרטי ילדים, קלאסיקות ישנות וסרט חדש עם נועה קירל: פרטנר טיוי הודיעו היום אלו סדרות וסרטים יעלו לשירותי הסטרימינג שלהם עם תחילת השנה האזרחית הלילה, ואתם לא רוצים לפספס את זה

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/12/23 18:17 יט בטבת התשפד | עודכן בתאריך 31/12/23 18:23

גם מתח וגם דרמה: 10 סרטים חדשים על המסך שלכם בקרוב
מסיבת השנה, צילום: פרטנר TV

סרטי אקשן בלתי נשכחים, קומדיות שיחממו לכם את הלב ועונות חדשות לסדרות אהובות -אלו התכנים שיעלו בפרטנר ב-2024. תכינו את השמיכה והשלט ותתמקמו מול הטלוויזיה כי מחכה לכם חורף חם.

1. בלתי נשכחים

כל כוכבי סרטי הפעולה בסרט אחד. קבוצת שכירי חרב נשלחים להדיח רודן אשר שולט במדינה בדרום אמריקה, בעוד שה- CIA בעקבותיהם.

מי משחק: סילבסטר סטאלון, ג'ייסון סטאת'ם, ברוס וויליס, ארנולד שוורצנגר, ג'ט לי, דולף לונדגרן, טרי קרוס ועוד. במאי: סילבסטר סטאלון.

בלתי נשכחים

בלתי נשכחים צילום: פרטנר TV

2. שלגייה והצייד

פנטזיה מרהיבה ועוצרת נשימה. לאחר שהשתלטה על הממלכה, מצווה המלכה הרעה על הצייד להרוג את שלגיה. אך הוא מתאהב בה, וביחד הם יוצאים למלחמה נגד המלכה.

מי משחק: קריסטן סטיוארט, שרליז ת'רון, כריס המסוורת', איאן מקשאן, בוב הוסקינס, טובי ג'ונס, ריי וינסטון, ניק פרוסט. במאי: רופרט סנדרס. במאי: רופרט סנדרס.

שלגייה והצייד

שלגייה והצייד צילום: פרטנר TV

3. הצייד: מלחמת החורף

פנטזיית אקשן. לאחר שהתאהבו בניגוד להוראות מלכת הקרח, יוצאים הצייד אריק והלוחמת שרה למאבק בתוכניותיה הזדוניות. פריקוול לסרט "שלגייה והצייד".

מי משחק: כריס המסוורת', אמילי בלאנט, שרליז ת'רון, ג'סיקה צ'סטיין, ניק פרוסט. במאי: סדריק ניקולאס.

הצייד

הצייד צילום: פרטנר TV

4. מרמדיוק

לאחר שסרטון שבו הוא מצולם הופך לוויראלי, מאלף כלבים מפורסם מחליט לקחת עליו את האתגר ולאמן את מרמדיוק כדי שיזכה באליפות העולם לכלבים. מרמדיוק ומשפחתו מבינים שלא חשוב אם מנצחים או מפסידים, מה שהכי חשוב זה להיות נאמן לעצמך ולאנשים שאתה אוהב.

מרמדיוק

מרמדיוק צילום: פרטנר TV

5. אוהב אותך צ'ארלי

אוהב את צ

אוהב את צ'רלי צילום: פרטנר TV

קומדיה ישראלית עטורת כוכבים בכיכובו של מיכאל אלוני ובהשתתפות נועה קירל, אלון אבוטבול, אליעד נחום ועוד. במאי וצוותו מתארחים למשך שבוע בביתו של ראש ארגון פשע, על מנת לצלם תוכנית ריאליטי עם זמרת מפורסמת ומשפחתו המטורללת.

מי משחק: אלון אבוטבול, נועה קירל , אליעד נחום, מיכאל אלוני, עדי הימלבלוי, אוראל צברי, משה פרסטר, ליאור דובדבני, לין אשרוב. במאי: שי כנות.

6. האוס- עונה 1

דרמה רפואית זוכה 5 פרסי אמי. גרג האוס הוא רופא גאון אך סוציומט, שמאבחן את המקרים המורכבים ביותר. האוס מוקף בצוות רופאים מוכשרים שמעריצים אותו אך מתנגדים לשיטותיו. כשכל העולם מנסה להוציא ממנו את הצד האנושי שבו, האוס מתמודד עם בעיית התמכרות משל עצמו.

האוס

האוס צילום:פרטנר TV

7. מסיבת השנה

קומדיה בכיכובה של ג'ניפר אניסטון. כשהסניף בניהולו נמצא תחת איום סגירה, מארגן קליי מסיבת חג מולד כדי להשיג לקוח חשוב. במהרה העניינים יוצאים משליטה ועתיד החברה בסכנה.

מי משחק: ג'ניפר אניסטון, קייט מקינון, אוליביה מאן, ג'ייסון בייטמן, קייט מקינון, טי. ג'יי מילר.
במאים: ג'וש גורדון, וויל ספק.

מסיבת השנה

מסיבת השנה צילום: פרטנר TV

8. ניו אמסטרדם

העונה החמישית של סדרת הדרמה הרפואית "ניו אמסטרדם", דרמת בית חולים שהפכה ללהיט ענק.

החל מ-15 בינואר בפרטנר סדרות, אפיק 3 וב-VOD

9. אהבה, חתונה ואסונות אחרים

קומדיה רומנטית. מארגן חתונות של האלפיון העליון מתקשה למצוא אהבה בעצמו. חבריו מחליטים לארגן לו פגישה עיוורת עם בחורה מקסימה שלא יכולה לראות אותו, בליינד דייט אמיתי. עם: ג׳רמי איירונס , דיאן קיטון, מגי גרייס, דייגו בונטה, קינג באך. במאי: דניס דוגן.

החל מ-4 בינואר בפרטנר סרטים, אפיק4 וב-VOD

אהבה, חתונה ואסונות אחרים

אהבה, חתונה ואסונות אחרים צילום: פרטנר TV

10. מסיבת השנה

קומדיה בכיכובה של ג'ניפר אניסטון. כשהסניף בניהולו נמצא תחת איום סגירה, מארגן קליי מסיבת חג מולד כדי להשיג לקוח חשוב. במהרה העניינים יוצאים משליטה ועתיד החברה בסכנה. עם: ג'ניפר אניסטון, קייט מקינון, אוליביה מאן, ג'ייסון בייטמן, קייט מקינון, טי. ג'יי מילר.
במאים: ג'וש גורדון, וויל ספק.

החל מ-11 בינואר בפרטנר סרטים, אפיק4 וב-VOD.

מסיבת השנה

מסיבת השנה צילום: פרטנר TV