יוצר פאודה מודה: איבדנו את החשק להראות את הצד השני

אבי יששכרוף התארח בתכנית של גורי אלפי ברשת 13, "מה שאפשר", וסיפר על העונה הבאה של התכנית המצליחה "פאודה": "התקווה של כולנו נפגעה באופן דרמטי וקיצוני בשבעה באוקטובר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/12/23 10:24 יט בטבת התשפד

יוצר פאודה מודה: איבדנו את החשק להראות את הצד השני
פאודה, צילום: יחצ יס

אבי יששכרוף, כתב לענייני ערבים ויוצר טלוויזיה, התארח בתכנית של גורי אלפי ברשת 13, "מה שאפשר", ושוחח על החזרה לעזה כעיתונאי לאחר 16 שנים ועל הסדרה "פאודה" שיצר יחד עם ליאור רז. "הייתה קפיצה ענקית בין מספר הצופים של עונה 3 למספר הצופים של עונה 4", סיפר יששכרוף, "אין לי הסבר לזה. יש בזה משהו שמראה את הנרטיב הישראלי, היה מישהו שאמר שזה פיגוע ההסברה הכי גדול של ישראל".

אבי יששכרוף: "התקווה של כולנו נפגעה באופן דרמטי וקיצוני בשבעה באוקטובר"

בהמשך סיפר שהוא שואב את ההשראה לעונה הבאה ממה שמתרחש כעת. ואחרי השבעה באוקטובר, העונה הבאה כבר לא תיראה אותו הדבר. "גם ליאור רז וגם אני איבדנו את החשק לנסות להראות את הצד השני הנחמד", הוא הודה, "לא יודע אם זה מה שיקרה בסדרה, עד שתסתיים הכתיבה יש זמן, אבל התקווה של כולנו נפגעה באופן דרמטי וקיצוני בשבעה באוקטובר".

השניים שוחחו גם על הזמר עידן עמדי, אחד הכוכבים הבולטים בסדרה, שנמצא בימים אלו בשטח - כחייל אמיתי. "הוא משוגע", סיפר עליו יוצר הסדרה בהתפעלות, "אני רואה מה הוא עושה, אני מוריד את הכובע".