בניגוד לסיכויים: ארז טל ואברי גלעד מביסים את ינון מגל

למרות ששודרה בשעות הלילה המאוחרות, אחרי שעות הפריים טיים, התכנית של ארז טל ואברי גלעד הצליחה להפתיע עם נתוני רייטינג גבוהים ולעקוף אפילו את ינון מגל עם "הפטריוטים", שנשארה במשבצת הרגילה

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 27/12/23 09:47 טו בטבת התשפד

בניגוד לסיכויים: ארז טל ואברי גלעד מביסים את ינון מגל
ארז טל ואברי גלעד, צילום: קשת 12

הצלחה של תכנית תלויה בפרמטרים רבים: ההפקה, התוכן, הטאלנטים, וגם שעות השידור. תכניות שישודרו בשעות הפריים טיים, מיד לאחר מהדורות החדשות, יזכו ככל הנראה לרייטינג גבוה יותר מאלו שישודרו בשעות אחר הצהריים או בשעות הלילה המאוחרות. ובכל זאת, התכנית שלארז טל ואברי גלעד ששודרה אחרי "ארץ נהדרת", הצליחה להפתיע אתמול (ג') בגדול.

למרות שעות הלילה המאוחרות - התכנית של ארז טל ואברי גלעד מפתיעה

תכנית הלייט נייט של טל וגלעד בקשת 12 היא תכנית אירוח חביבה לסוף היום, בשעות הלילה המאוחרות, לא כזו שאפשר לצפות ממנה לרייטינג גבוה, ובטח לא ל-9.7% רייטינג ורבע מיליון צופים, כמו שעשתה אתמול. לעומתה, ולא באותה השעה, "הפטריוטים" של ערוץ 14 שודרה בשעות הפריים טיים כרגיל, וזיכתה את הטאלנט ינון מגל ב-8.8% רייטינג. "ארץ נהדרת" ששודרה מול הפטריוטים השיגה 21.9% רייטינג, לעומת 5.3% רייטינג ל"הצינור" ברשת 13 ו-3% רייטינג ל"שלושה שירים" בכאן 11.

מול התכנית של טל וגלעד שודרו חדשות הלילה של ערוץ 14, שהשיגו 3.8% רייטינג, "היום שהיה" ברשת 13, שזכה ל-2.7% רייטינג, וחדשות הלילה של כאן 11, עם עקיבא נוביק, שהשיג 1.4% רייטינג בלבד.

מהדורת החדשות של ערוץ 12 נותרה במקום הראשון עם 16.7% רייטינג. אחריה מהדורת חדשות 13 רשמה עלייה ל-7.9% רייטינג במקום השני, חדשות 14 במקום השלישי עם 7.2% רייטינג וחדשות כאן במקום האחרון עם 5.7% רייטינג.