"אדוה דדון מקלקלת לעצמה, זה נראה מגוחך ועדיף שתפסיק עם זה"

הכתבה של אדוה דדון באולפן שישי הצליחה לעורר הרבה ביקורות ברשתות החברתיות, שהופנו ישירות אליה: "לא נרגע מהאייטם המרהיב של אדוה דדון, כל משפט יותר מרהיב מקודמו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/12/23 11:48 יב בטבת התשפד

"אדוה דדון מקלקלת לעצמה, זה נראה מגוחך ועדיף שתפסיק עם זה"
אדוה דדון, צילום: באדיבות המצולמת

הכתבה של העיתונאית אדוה דדון, ששודרה באולפן שישי בקשת 12, הצליחה לעורר הרבה שיח ברשתות החברתיות - לאו דווקא חיובי. במהלך הכתבה שצולמה בעזה הציגה העיתונאית ממצאים מהשטח, חלקם הגדירה כ"נעלי הבית של סינוואר", מזוודות שמסמלות על רצון של תושבי עזה להיכנע ולעזוב, ובעיקר הרבה תיאוריות לא מבוססות. הכתבה הפכה למקור ללעג ברשתות החברתיות, שהופנה ברובו כלפי דדון עצמה.

"לא נרגע מהאייטם המרהיב של אדוה דדון, כל משפט יותר מרהיב מקודמו"

"לא נרגע מהאייטם המרהיב של אדוה דדון", כתב בציניות יאיר בריל, עיתונאי "הארץ", "כל משפט יותר מרהיב מקודמו". מגיב אחר כתב על דדון, "מקלקלת לעצמה, היא לא מתאימה לזה כלל. זה נראה מגוחך ועדיף שתפסיק עם זה". היו מי שטענו שמדובר ב"כתבה מדהימה בעליבותה", ובתגובה אחרת נכתב: "תלמדי קודם לכתוב משפט תקין וברור, הזויה וטיפשה".

היו גם מי שפנו ישירות לערוץ: "כתבה מביכה", טען אחד המגיבים, "ירדתם ברמת האמינות", ואחד אחר השקיע בפוסט משלו: "היא כבר מצאה את הנעלי בית של סינוואר? למה כל דבר שאדווה דדון עושה הוא על חשבון מישהו אחר? מצטער, היא עיתונאית חלשה מאוד".