טלי גוטליב: "השאלות שלך, דברור של ראש הממשלה" | ינון מגל: "את כמו השמאל"

במהלך ראיון בתוכנית "הפטריוטים", התרגזה חברת הכנסת מהליכוד משאלה של מגל וטענה: "סגנון השאלות שלך מדגים למה הימין לעולם לא יכול להיות רציני". מגל השיב: "הימין קיבל 64 מנדטים לא בזכות טלי גוטליב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/12/23 09:02 יב בטבת התשפד

טלי גוטליב: "השאלות שלך, דברור של ראש הממשלה" | ינון מגל: "את כמו השמאל"
ינון מגל, לזה הוא לא ציפה, צילום: תומר שלום

תוכנית הפטריוטים בהגשת ינון מגל זוכה בשנה האחרונה להצלחה רבה ונתוני הרייטינג שלה עולים בעקביות בחודשים האחרונים. התוכנית, שידועה במזגה הקליל, הרבה בזכות המגיש מגל מארחת מפעם לפעם גם פוליטיקאים אשר מדברים על ענייני היום. אתמול (שבת) התארחה באולפן חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד, אלא שהראיון איתה לא עבר חלק ובמהלכו תקפה את מגל ושאלות וטענה: "טיב השאלות שלך הם כל כך דברור של ראש ממשלה".

"סגנון השאלות שלך מדגימות למה הימין לעולם לא יכול להיות רציני"

במהלך הראיון טען מגל כלפי גוטליב: "יש מלחמה ותקראי את טורי סוף השבוע, כולם עם ביקורת, לא ננצח ככה, לא נגיע להישגים ככה וזה בדיוק מה שאת אומרת", גוטליב השיבה: "אני כל כך לא מסכימה איתך וכפי שאמרתי, טיב השאלות שלך הם כל כך דברור של ראש ממשלה וחבל". מגל ענה: "כמו השמאל את מדברת, אותו דבר".

ערוץ 14

הפטריוטים, ביקורת לא צפויה. צילום: ערוץ 14

"נתנו לי הוראה לסגור את פי, דיברנו הרבה ועשינו מעט"

גם בהמשך הראיון העימות לא פסק וגוטליב שוב הטיחה במגל ביקורת: "אני אגיד לך משהו, סגנון השאלות שלך מדגים למה הימין לעולם לא יכול להיות רציני, כי אם הימין הוא רק אוסף של בובות ומנהיג, זה לא ימין". היא הוסיפה: "מרגע שנכנסתי לכנסת, הימין ניסה לעשות המון דברים ודבר אחד שחשבתי שצריך לעשות, שזה להעביר את היועמ"שית מתפקידה, מיד נתנו לי הוראה לסגור את פי, דיברנו הרבה ועשינו מעט". על זה הגיב מגל: "עם כל הכבוד, הימין קיבל 64 מנדטים לא בזכות טלי גוטליב, והוא שולט הרבה שנים לא בזכות טלי גוטליב".

טלי גוטליב וינון מגל, עימות בשידור.

טלי גוטליב וינון מגל, עימות בשידור., צילום: Yonatan Sindel/Flash90, תומר שלום